2012. június 29., péntek

26. ~Táncpróba.*


Véleményt szívesen olvasok... : P

26. ~Táncpróba.*

Rebecca szemszöge:

"Mire vállalkoztam? Te jó ég." - futott át az agyamon, a kocsiban. Már legalább 3 éve nem táncoltam ILYEN SZINTEN. Mert persze, hogy táncoltam, de csak a bulikba. Az meg nem olyan. Ott nem úgy táncol az ember. Amikor Leah elkezdte mesélni a történetem, én újra átéltem az egészet. Átéltem azt a az örömöt, amit a tánc okozott. Átéltem, mikor mindenki sajnálkozva nézett rám, miközben én csak feküdtem a mentősök hordágyán a kifordult bokámmal. Újra láttam magam előtt, ahogyan Will néz rám, miközben engem elszállítanak. Éreztem, milyen szégyen volt, mikor elestem. Újra éreztem azt a tehetetlen haragot Will iránt. Majd rám tört ismét a belenyugvás. Végül eszembe jutott, milyen elveszett voltam az alatt az egy hónap alatt, míg gyógyultam. Annyira belenyugodtam, hogy már nem is volt kedvem folytatni. De megint itt vagyok. Én, Rebecca Summer ismét táncolni fogok mégpedig fél London előtt. Ráadásul a szerelmem mögött. Ez feldobott, és azon kaptam magam, hogy várom a próbát és a fellépést.

Izgatottan szálltam ki a kocsiból. Ez mindenkinek feltűnt.
- Na, mi van? Már várod? - kérdezte viccesen Louis.
- Átgondoltam a kocsiban, és igen. Várom. - mondtam, nyugodtságot színlelve.
Liam csak nekem jött játékosan,majd átölelte a vállam, miközben mentünk be. Leah is rám mosolygott.

Elindultunk a színpad fele, de megint megállított minket az a két férfi.
- Jaj, srácok. De jó, hogy itt vagytok. Találtatok egy beugró táncost?
- Igen. - mondta büszkén Liam.
- Nagyszerű. És ki az? - nézett a kis csipet-csapat mögé .
- Én. - álltam előre.
- A barátnőd fog táncolni? - kerekedett ki a szeme a férfinak.
- Igen. Régen sorra nyerte az első helyezéseket.
- Hát legyen. - rántotta meg a vállát.
Én egy "kösz" fejjel néztem a férfira, de az ezt már nem látta, ugyanis megfordult. Liam ölelte át a derekam, hogy megnyugtasson. Ránéztem, és elmosolyodtam. Ha vele vagyok minden olyan egyszerű.

A férfi bekísért minket egy terembe. Bent már próbáltak a táncosok. Szinte tapintani lehetett a feszültséget köztük. Tényleg kétségbeesetten próbálnak összedobni egy új koreográfiát. Egy szimpatikus nő állt középen, és hevesen mutogatott. Biztos ő a koreográfus. Sajnáltam.
- Lányok! Ő itt az új táncos. - mutatott rám a férfi, és részéről ennyi is volt.
- Sziasztok. Rebecca vagyok. - mosolyogtam.
- Szia. - köszönt mindenki, majd bemutatkoztak. Viszonylag könnyen megjegyeztem a nevüket.
- Én pedig Lora vagyok, a koreográfus. - köszönt az a nő - El se hiszed, milyen jó hogy itt vagy. Most legalább nem kell egy új táncot betanulni. - hallani lehetett, ahogy leesik a kő a szívéről. - És hogy megy az akrobatika?
- Hát…Három éve nem táncoltam versenyszerűen. - kaptam a nyakamhoz szégyenlősen.
- Akkor lássuk most mire vagy képes! - mondta, majd mindenki ki állt a terem szélére, hogy helyet adjanak nekem.

Furcsa érzés tört rám. Úgy éreztem mindenre képes vagyok. Éppen csinálni akartam egy mozdulatot, mikor nyílt az ajtó. És egy lány jött be rajta, akinél minimum négy ruha összeállítás volt. Alig bírta kinyitni az ajtót. Zayn segített neki.
- Köszönöm. - mondta, majd a többiek felé fordult. - Na, csajok. Melyik lesz a jó szerkó? - de a vége már eléggé halkra sikerült, ugyanis megpillantott engem.
Látszott rajta, hogy megismert, és én is Őt.
- Will?
- Rebecca?
Jöttek a kérdések. Láttam a szeme sarkából, ahogy az egész csapat szeme elkerekedik. A fiúké és Leah-é azért mert tudták ki Ő, a táncosoké pedig, mivel ismerjük egymást.
- Te meg hogy? - kérdeztem.
- Én itt élek. Vissza se mentem, mikor elvégeztem a tánciskolát. De te hogy kerülsz ide?
- Én is itt lakok.
- De hogy kerülsz ide? - mutatott körbe.
- Én leszek a beugró táncos. - mosolyogtam.
- Azt hittem abbahagytad a táncot.
- Abba is hagytam. Most kezdtem el ismét.
- És hogyhogy pont te?
- Én javasoltam. - állt mellém Liam, és ölelte át a vállam.
- Honnan ismeritek egymást? - kerekedett el még jobban Will szeme.
- A banda közeli barátai vagyunk. - mondta Leah még mielőtt Liam kimondta volna, hogy a barátnője vagyok.
- Bizony. - ölelte át barátnőm derekát Harry, aki hálásan nézett a fiúra. 
- Örülök, hogy ismeritek egymást, de most már kezdjük a tudáspróbát. - szakított félbe minket Lora.

Ismét kiálltak szélre, és én felkészültem a gyakorlatra. A kedvenc mozdulatomat fogom csinálni, ami olyan jól ment. Az biztos sikerülni fog. Pedig nem egy egyszerű gyakorlat, de régen ez volt a kedvencem. Mindig ezt csináltam, és fix, hogy nem felejtettem el. 

(Bocsi, de nem találtam erről jobb képet. Képzeljétek el szőkében.)

Mikor ismét két lábbal álltam a földön, szétnéztem az arcokon körülöttem. A fiúk és Leah elkezdtek tapsolni, majd a táncosok is csatlakoztak. Utánuk a Lora, aztán a két férfi, végül legnagyobb meglepetésemre Will is tapsolt.
- Rebecca. Nem tudom miért hagytad abba a táncot, de kár volt. Profi vagy. Ezt a mozdulatot itt senki nem tudja megcsinálni. Bevallom még én se. - mondta Lora. mindenki helyeselt.
 - Köszönöm, de nem volt olyan jó. Már három éve nem próbáltam. - pirultam el.
- Pedig tökéletesen megy. - mondta egy lány. Azt hiszem Vicky-nek hívták.
- Rendben lányok. Ideje próbálni. Rebecca még nem tudja a táncot. - mondta Lora. - Egyszer eltáncoljuk neked az egészet, aztán majd lassan. - fordult hozzám. Bólintottam.

Elkezdték. Nem akartam mondani, hogy már egy részét tudom, így figyeltem csendbe, és még jobban próbáltam rögzíteni minden egyes mozdulatot. Hiába annyit táncoltam régen, hogy már kb. három látás után tudok egy koreográfiát. Márpedig ezeket  minimum ötször láttam. Jó a fiúk 10 dalt énekelnek, és 5 koreográfia van. Azért kicsit kavarom őket, de mennek. Befejezték.
- Próbáljuk meg őket. - mondtam. - Hol az én helyem? - kérdeztem.
- Első sor, jobbról a második. - igazított útba Lora.
A középső mellé kerültem, aki Vicky volt. Nagyon szimpatikus egy lány. És biztos jól is táncol, ha az első sor közepén áll. Tőle balra Will állt, jobbra pedig én. Nem akartam ennyire előre kerülni, de ha itt van üresedés.
- akkor egész lassan kezdjük. - készített fel Lora.
- Mehet gyorsabban is. - mondtam.
- Már el is kezdted megjegyezni? - nevetett a koreográfus.
- Tegnap is láttam a próbát. Volt időm megtanulni. - mosolyogtam.
- Rendben. Még hogy nem profi. - jegyezte meg magának. - Akkor kezdjük lányok. És öt-hat-hét-nyolc. - számolt be.

Elkezdtünk táncolni. Nagyon is jól ment. Szinte végig tudtam elsőre. Csak néhány helyen tévesztettem, de gyorsan átvettem a többiektől a lépést. Végig táncoltuk mind az 5 koreográfiát kétszer, aztán Lora úgy gondolta, már eléggé tudom ahhoz, hogy menjen zenére is. Kimentünk a színpadra.
- Akkor mi is beállunk egy próbára, rendben? - mondta Harry.
- Persze, miért ne? - egyezett bele Lora.

És indult a zene. A What makes you beautiful-lal kezdtünk. Mi szépen eltáncoltunk hátul. Leah is hozta a formáját, mikor be kellett mennie Harry-hez. Végigmentünk az összes számon. Szépen ment minden. Egyszer csak Lorának támad egy érdekes ötlete.
- Mi lenne, ha az Up all night-nál Rebecca kimenne és megcsinálná azt a mozdulatot? - nézett a fiúkra.
- Remek ötlet. - lett kisfiús Louis, és elkezdte rángatni a karom fel-le.
- Annál résznél lenne a legjobb, mikor azt énekeljük: "Jump around until we see the sun." - kezdte el Harry. Láttam Leah-n, hogy oda van a fiú hangjáért, de remélem ezt más nem vette észre.
- Nem. Nem hiszem, hogy ez kell. - mondtam.
- Viccelsz? Ez rohadt jó lenne. - rángatott még mindig Louis.
- Louis kérlek, ne rángass. - szóltam rá. Abbahagyta.
- Rebecca. Ez király ötlet. Léci. - jött egyre közelebb Liam.
- Liam. Nem is tudom. Régen csináltam. - néztem el oldalra.
- Az én kedvemért. - állt meg vészesen közel hozzám, ami ilyen sok ember előtt nagyon is zavart.
- Na jó. - mentem bele csak hogy ne jöjjön közelebb. Ez amúgy nem zavart volna, de soha nem szerettem mikor mindenki előtt ezt csinálja egy csaj meg egy pasi. Engem mindig feszélyezett.

Elpróbáltuk így is párszor. Elég simán ment, de kitudja mi lesz holnap. Mondjuk ha három évig nem csinálom, és mégis megy akkor holnap is sikerülni fog. Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése