2012. június 28., csütörtök

23. ~Ebéd.*


Sziasztok!
Köszönöm az egyre inkább gyűlő látogatók számát. Kérlek titeket terjesszétek az oldalt. Ja és egy-két komit is dobhattok. : )

23. ~ Ebéd.*

Találtam egy király oldalt, ahol tényleg minden le van írva. Éppen azt olvastam, hogy Harry-nek egyszer megadta egy öreg nő a számát, mikor valaki közbeszólt.
- Ez igaz! – nevetett Niall a fülembe.
Megugrottam a széken. Nagyon megijesztett.
- Niall! Hát te meg, hogy jöttél ilyen csendbe?
- Csak nagyon elmerültél. Jó kis olvasmányt találtál magadnak. – nevetett.
- Nem fair, hogy szinte semmit nem tudok rólatok. – húztam el a szám.
- Pedig én bírom, hogy ti nem vagytok, olyan rajongók.
- Ettől se leszünk azok, max csak nem égetlek le megint… Sajnálom.
- Felejtsük el Tündérke. – nevetett. - Jut eszembe, éhes vagyok. Mi a kaja?
- Juj. Mennyi az idő? – pattantam fel.
- 10 perc múlva egy.
- Basszus.

Odarohantam a sütőhöz, felkaptam egy konyharuhát, és kivettem a tepsit. Letettem a márvány pultra. Szerencsére annak nem árt. Megkönnyebbülten nyugtáztam, hogy nem égett le. Szépen kiment a fejemből. A konyhát beterítette a finom Lasagne illat. Niall egyből mellettem termett.
- Hmm. Jól néz ki. – mondta nyál csorgatva.
Csak mosolyogtam. Amíg szólok a többieknek, éppen kihűl ehetőre.
- Niall. Léci szólj a fiúknak, hogy kész a kaja.
- Igenis. – szalutált.
Én elindultam a nappali fele felkelteni a hétalvókat. Nem mertem ezt Niall-re bízni. Éppen elkanyarodtam volna, de gyanakodni kezdtem. Hirtelen megfordultam.
- Niall! Hozzá ne merj érni! – épp időben. Már hajolt fölötte, de gyorsan hátraugrott. – És a többieknek is tabu! Ha meglátom, hogy hozzányúltatok… - inkább nem fejeztem be. Amúgy se jutott eszembe semmi. Szomorúan bólintott, és eltűnt a kertbe.

Rebecca meg Liam még mindig édesen aludtak egymás karjaiban.
- Jó reggelt Álomszuszékok. Ebéd van. Ideje felkelni. – simítottam meg mindkettőjük arcát.
- Megyünk. – motyogta Liam, és elkezdett mocorogni. Láttam, amint megsimítja a lány arcát, és édesen keltegeti. Felmentem Louis-hoz.  Benyitottam. Az ágy közepén aludt elterülve. Ruhástól, takaró nélkül. Már fent volt?
- Ebéééd! – kiáltottam, és megráztam párszor.
- Rohanok. – pattant ki a szeme, majd elkezdett szaladni ki, de megszédült, és lehuppant a földre.
- Ne ugorj fel ilyen hirtelen. – nevettem. – Gyere te bolond.
Felhúztam, és együtt elindultunk le.

Már mindenki a konyhában volt. A fiúk ültek az asztalnál, Rebecca pedig éppen befejezte a terítést, és leült. Barátnőm már nem pizsibe volt. Jó gyorsan átöltözött. Megfogtam a Lasagne-t, aminek szerencsére nem történt bántódása, és letettem az asztal közepére. Mindenkinek csorgott a nyála. Ez jól esett.
- Kérem a tányérokat. – mondtam, majd szedtem mindenkinek egy-egy jó nagy kockát.

Mindenki elkezdett enni. Niall-be is fért még. Bekaptuk az első falatokat.
- Hmm.
- Finom lett.
- Ügyes.
Ezt hallottam mindenhonnan.
- Örülök, hogy ízlik. – nevettem. Jól esett, hogy ennyire dicsérik.

Szépen falatoztunk, mikor Harry megszólalt.
- Milyen volt az olvasmány? – címezte nekem a kérdést.
- Nagyon… tanulságos, és vicces. – nevettem. – Hasznos volt, mert eredetileg kanállal szedtem volna. – mindenkiből kibukott a nevetés, csak Liam-ből, és barátnőmből nem.
- Liam-nek kanálfóbiája van. – súgta meg Zayn Rebeccának. Most már Ő is nevetett.
Mikor abba maradt a nevetés, Niall felhozta azt az elég kínos szitut kedvenc tagomnak, amit legutoljára olvastam.
- És Harry. Hányszor hívtad már azt a nőt? Tényleg itt volt? – komolyodott el Niall. Mindenki igyekezett halkan pukkadozni. A fiú arca elkomolyodott aztán vette a poént.
- Hát már kétszer késett. De tegnap egész pontos volt. Ja tényleg. Jut eszembe Leah, jó mélyen alszol. – fordult hozzám, majd bekapott egy falatot. Már mindenki röhögött
Elkerekedtek a szemeim.
- Tudod, hogy csak vicceltem. - lökött oldalba. Bólogattam, és rámosolyogtam, ami elég hihetőnek sikeredett, mivel elhitte.

 Rossz érzés volt tudni, hogy Ő bármikor bárkit megkaphat. Minek kéne neki akkor egy magyar lány? Bármilyen bomba csaj az övé lehet, ha akár csak kis időre is. A lányok melltartót és bugyit dobálnak fel neki a színpadra, és a telefonszámukat is tudja. Mindent megtesznek neki. Jobbnál jobb csajok. Nálam sokkal jobbak. Többet tudnak adni Harry-nek. Akár az első nap bármire képesek, míg én azon vacakolok, hogy nem ismerem. De én ilyen vagyok. Ha ez nem kell neki, hát legyen boldog a kis k…inkább nem mondom ki mikkel.

- Leah? Itt vagy? – hallottam magam mellől Lou hangját.
- Hmm? - fordultam felé.
- Tényleg van egy tetkód?
- Aha.
- Mutiiii! – olyan izgatott lett, mint egy kisgyerek, mikor megkapja a régen vágyott kisautót.
Feltartottam elé a bal mutató ujjam, ami nem volt könnyű, mivel a jobb oldalamon ült.
- Hmm. –lenéző fejjel nézett rám, de csak viccből.
- De most miért? Rebeccának is van! És Harry-nek is, meg ahogy láttam Zayn-nek is. - löktem oldalba.
- Nekem is vaaan! – kiabált elégedetten Niall.
- Zayn-t meg az agyontetovált fejét hagyjuk. Ugyanolyat tudok egy mikrofonnal. – kapott be egy falatot.
- Hogy érted ezt? Erről még nem olvastam. – pirultam el. Még mindig nem tudok eleget.
- Kilenc tetoválása van ennek a hülyegyereknek. – mutatta felé a tenyerét Louis. Látszik, hogy nincs oda a tetoválásokért.
- Ez az új. – mutatta a nagy mikrofont a karján büszkén. – Lou te meg fogd be!
Elismerőn néztem Zayn-re. Kilenc tetoválás az nem semmi. Ráadásul egy ekkorát elviselni nem kis fájdalommal járt. Ez a kicsi, ami nekem van az se volt valami kellemes. De mondjuk nem volt olyan vészes. Nem vagyok az a puhány fajta, szóval jól bírom a fájdalmat. De Rebecca se semmi. Az övé nagyobb, mint az enyém.
- Rebecca neked is van? – fordult felé Liam.
Barátnőm csak bólintott. Gondolom attól félt, hogy Liam is úgy reagálja le, mint Lou.
- Mutasd meg! – kérte vigyorogva, szóval nincs ellene. Barátnőm is felbátorodott.

Háttal fordult a székkel, és lehúzta a pólója ujját a válláról. Kivillant az a csodaszép pitypang. Nekem mindig is nagyon tetszett, de soha nem szántam el magam egy ekkorára. 

- Gyönyörű. – érintette a széléhez az ujját.
Barátnőm visszahúzta a pólóját, és bekapott egy falatot.
- És neked van? – kérdezte a mellette ülő fiút, mikor lenyelte.
- Nincs. – mondta Liam. Látszólag nem bánta.
- És Niall. Neked hol is van tetoválásod?
- Kettő van. – mondta. – Egy a karomon, egy pedig az oldalamon.
- Mutasd! – mondta Rebecca.
Felhúzta az ingét, és egy szép felirat látott napvilágot. „Stay true”. Szép volt.
- És a másik?- kérdeztem.
Felhúzta az oldalán a pólót. Furcsa volt, hogy neki nincs úgy kidolgozva a hasa, de nem mondanám kövérnek. Egyáltalán nem volt rajta felesleg, csak nem volt meg az összes kockája. Hiába, aki ennyire tud enni… Csoda, hogy nem egy 200 kilós állat ült velem szembe. Egy érdekes írás volt az oldalán. Először nem tudtam kiolvasni, aztán rájöttem. „ Family”.
- Nahát. – böktem ki.
- Mi baj? – húzta fel a szemöldökét.
- Semmi csak… Hihetetlenül aranyos, hogy ennyire fontos neked a család. Még az oldaladra is tetováltatod.
Elpirult, de nem szólt semmit. Gondolom, ezt így még sose mondták neki.

Ettünk tovább. Közbe még mentek a beszélgetések, de csak a holnapi koncertről volt szó. Mikor befejeztük, én elmosogattam. Rebecca felment készülődni, mivel csak gyorsan magára kapta a ruháját, mikor felkeltettem őket. Akkor még pizsibe volt. A fiúk elbeszélgettek a nappaliba, majd mikor végeztem én is csatlakoztam hozzájuk.

Mikor leültem közéjük lépteket hallottam a lépcsőről. Gondoltam Rebecca az, de Zayn jelent meg a laptopjával a kezében. Elkanyarodott a konyha fele, majd eltűnt előlünk. Még mindig nagyon furcsa. Mi történt vele?

One Direction tetoválások:

Zayn:







Harry:


4 megjegyzés:

  1. Ez is tok jo lett!!!..nem is tudtam h Niall nak van tetkoja!! :'DD

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok mi van zayn-nel

    VálaszTörlés
  3. Igyekszem a következővel. Örülök, hogy mondhattam újat és annak is, hogy érdekel titeket mi lesz a szereplőkkel. : )

    VálaszTörlés