2012. augusztus 24., péntek

II. 6. ~Lora, a megmentő.*



Rebecca szemszögéből:

Ébresztő! Reggel fél 8. Ezt jelezte a Stanp up. Egyből kipattant a szemem. Ez nagy nap. Felültem az ágyban. Mára már kipihentem a csajos este fáradalmait. Nem tett jót nekem a 3 óra alvás. Tegnap Liam még egyszer sok szerencsét kívánt a nagy napomhoz, és megígértette velem, hogy a lehető legjobbat fogom nyújtani. Igyekszem tartani magam ehhez.

Kimentem az ajtón, egyenesen a konyhába.
- Jó reggelt. - mondta Leah. Közben egy bögre kávét tolt elém.
- Jó reggelt. Hogyhogy ilyen korán fent?
- A legjobb barátnőm megérdemli, hogy megcsináljam neki a kávéját a nagy napján. - forgott tovább a konyhában.
- Köszönöm szépen. - érzékenyültem el. Leah a leges legjobb barátnő a világon. Nála jobbat nem is kívánhattam volna.
- Itt a reggeli. - tett elém egy adag Cini-minis-t. - Jó étvágyat.
- Köszönöm.
Megettem, majd elmentem készülődni. Lezuhanyoztam, elrendeztem magam a fürdőben, majd megálltam a szekrény előtt. Egy csíkos cicagatyát, és egy hosszított felsőt választottam.

Felöltöztem, és a hajam elől befontam,hogy majd ne zavarjon. Kimentem, és megálltam Leah előtt.
- Jó leszek így? - húztam ki magam.
- Tökéletes. - bólintott elégedetten Leah. 
- Remek. Indulok is. Szoríts nekem. - indultam el ki.
- Csak ügyesen Csajszi. - nyomott egy puszit az arcomra.
- Terveid mára?- kérdeztem, miközben felvettem a cipőm.
- Még semmi. De majd meglátjuk. Te csak érezd jól magad. - dőlt neki a falnak.
- Oké. Jó legyél. Puszillak. - mentem ki az ajtón.

Lent fogtam egy taxit, megadtam neki a címet, majd elővettem a telefonom. Felhívtam a kedvenc számom.
- Szia Csipkerózsika. - szólt bele a szerelmem.
- Szia Liam. Felkeltettelek?
- Nem. Már régóta lent vagyok a konyhába.
- Oké. Most indulok. Valami jó tanács? - kezdtem el izgulni egyre jobban.
- Csak add önmagad. Akkor minden rendben lesz. Remek táncos vagy. Jól fog sikerülni az első próbád. - mondta. Bevallom még sohase izgultam egy táncpróba előtt ennyire. Pedig sok volt, de ez más. Ez az első nagyon komoly csapat, ahol bent vagyok, és ez az első próbám teljes jogú csapattagként. Kemény lesz ez a hétfő. Nagyon várom, de félek is tőle egyben.
- Remélem.
- Ne aggódj. Ügyes leszel Csipkerózsika. Szeretlek, és egész nap rád fogok gondolni, hogy minden rendben menjen. - mondta.
- Köszönöm. Édes vagy. Én is nagyon szeretlek, de le kell tennem mert megjöttünk. Puszi Liam.
- Szia. Csak ügyesen. - tettem le.

Kifizettem a taxit, majd megálltam az épület előtt. Szép nagy építmény volt az biztos. Több szintes. Bementem. Harmadik második emeletre kell mennem azt mondát a lányok. Így tettem. Benyitottam az ajtón. Egy hatalmas táncterem tárult elém tükrökkel.
Elállt a szavam.
- Szia Rebecca. - köszönt Lora. - Jó, hogy eljöttél.
- Sziasztok. - köszöntem vissza.
- Szia. - köszöntek a lányok.
Vicky és Will egyből odajött hozzám, és nyomott két-két puszit az arcomra.
- Lányok mindenki itt van? - kérdezte Lora.
- Vivienn még nem jött meg. - mondta hátul egy lány.
- Oké. Akkor amíg várjuk, mutatkozzatok be. - javasolta Lora.
Mindenki odajött hozzám, és megismerkedtünk. Nagyjából a nevek is megvoltak. Aztán megjött Vivienn is, és elkezdtük.
- Na, lányok. Most, hogy mindenki itt van, mondanom kell nektek egy nagy hírt. Kíváncsiak vagytok? - kezdett bele a koreográfus.
- Igen. - mondtuk.
- Nagyon? - kérdezte.
- Igen. - feleltük ismét.
- Akkor mondhatom? - húzta tovább az idegeink Lora.
- Igen! - mondtuk hangosabban.
- Dobpergést kérek! - és a két mutatóujjával utánozta az ütőket. - Minket kértek meg, hogy kísérjük el a One Direction-t a turnéjukon! - kiabálta Lora.
Hatásszünet. Elkezdett kattogni az agyam.  Mindenki a magasba ugrott, én pedig továbbra is ott álltam magamba. Ezek szerint akkor… nem kell…
- Megyünk a srácokkal. Biztos ott leszünk! Nem kell a két hely! - rángatta meg a vállam Will.
- Rebecca felfogtad? - kiabálta Vicky.
- Akkor…megyek Liam-mel? Vele lehetek két hónapig? - kérdeztem.
- IGEN! - mondta Lora is. - Tudom, hogy ez neked mennyit jelent. - fogta meg a vállam.
Elkezdtem ugrálni, és éktelen hangosan sikítani.
- Remélem mindenki eljöhet, semmi programja nincs, mama, papa engedi. - mondta viccesen Lora.
- IGEN, IGEN, IGEN!! - kiabáltuk egyszerre Will-lel és Vicky-vel.
- Oké. Akkor úgy látom, kell pár perc, hogy mindenki kiélje magát. 15 perc pihenő lányok. - mondta Lora.
Előkaptam a telefonom.
- Ááááááááááááááááááááááá. - sikítottam a telefonba.
- Csipkerózsika minden rendben? Máris indulok. Mi történt? Jól vagy? - szólt bele aggodalmasan Liam, és egy kis csörömpölést hallottam. Tényleg elindult.
- Tökéletesen. Megyek veled! - kiabáltam teli torokból a telefonba.
- Hova? Rebecca jól vagy? Ittál valamit? - kérdezte még mindig aggodalmasan.
- Megyek veled a turnéra! Az összes táncos megy! Minket hívtak! - kiabáltam még mindig.
- Komolyan? Csipkerózsika! Ez remek. Nem kell itthon maradnod! - kiabált már ő is.
- Haver jól vagy? - kérdezte a háttérben Niall.
- Nem! - kiabált még mindig Liam. - Rohanok hozzád! - mondta nekem, majd letette.
Felhívtam Leah-t is,és neki is elújságoltam. Ő is sikított, és nagyon örült.

Közben hallottam, amint Vicky is felhívja Louis-t.
- Van egy rossz hírem Louis... - mondta a lány szomorúan. - Igen, jól vagyok. Ők is jól vannak. Az a baj, hogy kénytelen leszel elviselni a jelenlétem a turnén, ugyanis a mi tánccsapatunk megy. - ezeket már kiabálta. Idáig hallottam, ahogy Louis beleüvölt a telefonba. - Oké. Oda megyek próba után....Én is. Nyugalom. Lou nyugodj meg....Én is örülök, de ne rohangálj összevissza a házba. - nevetett. - Oké. Majd találkozunk. Puszi Loui.
Will is hasonlóan tett.
- Mi van már?! - mérgelődött a lány.
- Mi baj Will? - kérdeztem.
- Nem veszi fel a telefont Zayn. - húzta el a száját.
- Biztos alszik. Ismered milyen. Majd próba után elmegyünk hozzájuk. - nyugtatta Vicky. A lány bólintott, és még mondani akart valamit, de nyílt az ajtó, és valaki berohant rajta.
- Csipkerózsikaa! - kiabálta. Odajött hozzám, a hómon alá nyúlt, felemet, és elkezdett pörgetni.

Mindenki minket bámult, de nem érdekelt.
- Csipkerózsika jössz velem! - kiabálta még mindig, majd letett a földre magával szembe. - Imádlak! Nem kell két hónapig kibírnom nélküled! - mondta egész halkan, majd megcsókolt. Így még soha nem csókolt. Olyan önfeledten, és boldogan. Szinte utat tört magának a nyelvévével. Még sohase csinált ilyet. Éreztem, hogy hatalmas teher esett le a válláról. Most nem érdekelt, hogy mindenki minket bámul. Csak Liam érdekelt. Most tényleg hihetetlenül boldog voltam. A két nap feszültsége kirobbant belőlem. Úgy esett le a szívemről, mintha egy nagyon nehéz hátizsákot viselt volna. Ajkaink elváltak egymástól.
- Megyek veled Amerikába, és bejárjuk Európát. - mondtam, és közben mélyen a szemébe néztem.
- Együtt... - egészítette ki.
- Egy őrült az előbb hatalmasat fékezett, és keresztbe parkolt be a BMW-vel a bajárat elé. - jött be Lora mérgesen. - És kit tisztelhetünk körünkben?! Csak nem Liam Payne?! - mondta viccesen.
- Sajnálom. Azt hiszem, kicsit sietősen parkoltam. - nyúlt szégyenlősen a nyakához a fiú.
- Áááá csak kicsit, de elnézzük, mivel tudom, hogy mennyit jelent neked, hogy Rebecca is megy. - legyintett  a koreográfus. - Remélem Louis és Zayn nem fog hamarosan berontani. - nézett Lora Will-re és Vicky-re.
- Alszik. - húzta el a száját Will.
- Nem. - nevetett Vicky.
- Oké. Akkor folytassuk a próbát! - nézett Liam-re.
- Én megyek is. Majd hozzánk gyertek próba után. Leah már ott van Harry-nél. - mondta.
Mindhárman bólintottunk. - Sziasztok, és elnézését, hogy így berontottam.
- Semmi. - mondta Lora, majd Liam becsukta maga mögött az ajtót. - Lányok. Kezdődjön a próba. Sokat kell gyakorolnunk, hogy minden koncert a turnén jól menjen. - tapsolt kettőt.
- De miért csak most szóltak nekünk? - kérdezte egy lány.
- Mert eddig a fiúk se tudták. - mondta Lora. Vicky-ből kibukott a nevetés, de gyorsan abbahagyta. - Akkor, álljatok be úgy, ahogy kedden mutattam.
A lányok pillanatok alatt beálltak két sorba, én pedig oldalt  kapkodtam a fejem.
- Én akkor még nem voltam itt. - mondtam óvatosan.
- Jaj persze-persze. Már neked is kitaláltam a legmegfelelőbb helyet. Vivienn, kérlek menj hátra Sandra mellé.
- De... - ellenkezett a lány.
- Kérlek menj hátra. -  a lány mérges szemmel méregetett, majd hátrament. - Rebecca, itt lesz a te helyed. - mutatott oda, ahol pár másodperce Vivienn állt. Vagyis elől középen. Ez nem jó. A fő helyen. Nekem balról Vicky állt, jobbról pedig Will. - Mindenki emlékszik még a koncert táncára, igaz? - bólintottunk. - Oké. Akkor kezdjünk Az Up all night táncával. - éppen vettem volna a levegőt a beszédhez, de belém fojtotta a szót Lora. - Igen, a kézenállást is.

Engedelmesen eltáncoltuk. Mindenre emlékeztem. A sok éves rutin, mikre képes, még pár év után is.  Végigpróbáltunk minden táncot a koncertről, és mindegyiki tökéletesen ment. És még a kézenállás is ment.
- Szép volt lányok. Ezek még jól mennek. Most szeretném, ha megnéznék pár akrobatika mozdulatot. Csak, hogy tudjam, kinek megy, és kinek nem. Az első egy sima szép kézenállás. - végigmentünk mindenkin. Kivétel nélkül sikerült. Nem csoda. - Második félkezes. - megcsináltuk, bár itt már volt akinek, be volt hajlítva a lába. - Majd egy kétkezes behajlított lábas. - ezt már bemutatta, hogy világos legyen. Nekem sima ügy volt, de egy lány már hátraesett. - Aztán keresztvetett lábas. - megmutatta, majd utána mi is megcsináltuk. Még egy lány kidőlt. Szépen mondta tovább és mi csináltuk. Ezután egy fél láb behajlított jött. Itt már hárman ültek oldalt. Majd félig behajlított. És csináltuk végig a mozdulatokat. Vicky-nek a 13. alkaron támaszkodós nem ment. Így már csak hárman maradtunk: Will, Vivienn és Én. Még a14-est megcsináltuk, azután szabadstílus jött. Én megmutattam a 15.-est, azután megcsinálták.
- Lányok mi van, ha megpróbálunk egy olyat, hogy a lábatok függőleges spárgában, és a fejetek hozzáér a térhajlatotokhoz. - először nem értettem, mire gondol a koreográfus.
- Így? - csináltam meg 16-ost.
- Igen. - mondta és elismerően tapsolt egyet Lora.
Vivienn is megcsinálta, de Will-en már kifogott. Szegény, de sajnálom.
A 17. Már nagyon nehéz volt. Már küszködtem vele. Vivienn is. Szerintem egyikünké se volt tökéletes, de nem estünk össze. 18, 19 könnyen ment.
- Oké. Szép volt lányok. És a végére egy egyszerű. - megmutatta a 20. mozdultunk.
Itt már sokan visszaálltak, és megcsinálták, köztük Will és Vicky is.

- Rendben lányok. Most már tudjuk, hogy a két újonc meg tudja csinálni a mozdulatokat. - bólintott Lora.
- Hogyhogy kettő? - ráncoltam a homlokom.
- Vivenn is új. Kedden volt az első órája. Vivienn gyere ide Vicky helyére, Linda te menj hátra, és Vicky gyere ide szélre. - mutogatott Lora.
A mostani felállás úgy festett, hogy jobb oldalamról ugyanúgy Will, de a balról Vivienn állt, és mellette táncolt Vicky.
- Ennyi volt mára az óra, de holnap is lesz ugyanígy. Gyakorolnunk kell. Mindjárt itt a koncert, és irány Amerika. Sziasztok lányok. - mondta Lora, majd elkezdett pakolni.

Én elkezdtem rendezgetni a cuccom, mikor Vicky és Will odajött hozzám.
- Megyünk a srácokkal turnéra. Nem kell két hónapra külön lennünk. - kiabálta Vicky.
- Elnézést, hogy így megkérdezem, de megöl a kíváncsiság. Ti most jártok a srácokkal? - jött oda Linda, és szépen lassan mindenki körénk gyűlt.
- Hát... - erre nem tudtunk mit mondani.
- Te és Liam? - kérdezte egy lány. Azt hiszem Alex volt a neve. 
- Igen. - pirultam el.
- Mióta?
- Már egy ideje. - mondtam.
- Hát ez nagyszerű. - örült meg Linda.
- Aranyosak vagytok együtt. - mondta Alex. - És ha nem tévedek, Zayn és Louis barátnője. - mutatott először Will-re, majd Vicky-re.
- Igen, de honnan tudtad? - kerekedett ki Vicky szeme.
- Egyértelmű. Te pont olyan őrült vagy, mint Louis, Will pedig pont olyan kemény, mint Zayn. - nevetett a lány. Mi is. Ez igaz volt.
- Induljunk. - sürgetett Vicky.
- Találkozni akarsz Louis-sal, igaz? - kérdeztem.
- Igen. - mondta szégyenlősen.
- Menjünk. - mondta Will is. Ő Zayn-hez sietett.
Összekaptam a cuccom, és elindultunk le. Úgy döntöttünk elsétálunk hozzájuk. Végtére is kibírjuk. Nincs olyan messze. 

4 megjegyzés:

  1. nagyon teszik!!^^remélem majd lesz még sok Niall:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne aggódj. Niall is belefolyik a kavarásba, de még nem most. majd annak is eljön az ideje. akkor keményen "megtörik". ;)és örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  2. ez olyan jó lett*-*. de mostmár legyen valami hiszti is :D én a botrányokat imádom!!!

    VálaszTörlés