2012. augusztus 10., péntek

Első díj.*

Köszönöm szépen.*-* Ez az első díj az oldalon, és ebben a pillanatban a felhők fölött három méterrel érzem magam. Szinte repesek. Nagyon köszönöm HeyJustMe-nek.<3


1. 11 dolog rólam.
2. Kérdések megválaszolása.
3. Saját kérdések.
4. Akiknek továbbküldöm.

1. ~11 dolog rólam:
- Már korábban is volt két blogom, de azok nem ilyen jellegűek voltak.
- A legjobb barátnőm neve: Rebeka. (ironikus, nem?)
- A szüleim tudják, hogy írok, és van blogom, de nekik tabu megnézni.
- Van egy Yorkshire Terrierem, Archibald a neve.
- 14 éves vagyok.
- Egyszer már voltam kint Londonban, és...
- ...minden vágyam, hogy visszajussak.
- A titkos álmom, hogy az egyetemet már Londonban járom ki, és...
- ...utána nyitok egy kis ajándékboltot valahol az egyik forgalmas utcán kint. (de psszt:$)
- Imádom az angolt.
- Most kezdem a gimit.

2. ~Kérdések:
- A One direction-on kívül ki a kedvenc bandád/énekesed/énekesnőd?
  Hát kimondott kedvencem nincs, de szeretem Justin Bieber újabb számait, a Pitbull, és a Maroon 5 számait      
  is.: )
- Mi a kedvenc kajád?
  Kétség kívül a gyros. : D
- Phinies&Ferb vs. Spongyabob?:D
  Phinies&Freb. : $
- Mi a kedvenc filmed?
   Felhők fölött 3 méterrel.
- Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
   Semmit nem sportolok jelen pillanatban, de a suli kezdetével a tollas is elkezdődik számomra szerintem.
- Miért kezdtél el írni?:)
  Nem is tudom. egy nap elolvastam egy blogot, és nagyon megtetszett. Arra gondoltam ilyet én is tudok. Így
  belefogtam egy saját sztoriba. az nem ez a történet volt, hanem egy teljesen más témára épült, de ma már
  nem folytatom. Sajnos töröltem a oldalt. Külső okok. Hosszú.
- Mi a csengőhangod?:DD
  Sajnos még csak rezgés, mivel most kaptam új telefont, és még nem sikerült rajta beállítani. Egy jó tipp
  nektek: Az Iphone közel se olyan könnyen kezelhető, mint azt mondják. Mindent ApStore-ral kell. : /
- Honnan jön ihleted?
  Többnyire elég, ha meglátok egy képet, vagy egy zeneszöveget, és máris forognak a kis kerekek.: D
- Melyik tagba mit szeretsz a legjobban?
  Louis: Bolond, de mégis aranyos, a haja, és a szeme*-*.... mindenből poént csinál...imádom.
  Harry: A kis gödröcskéi, a hangja, a szeme, és ahogy cukin tudja mondani a szavakat. *-*
  Liam: Komoly, és rengeteget foglalkozik a rajongókkal, de mégis bármilyen őrültségben benne van. Ja és az
  új haj*-*
  Zayn: Érett és komoly, de mégis rossz fiúsan kisfiú.: P
  Niall: Bírom, hogy mindig csak zabál, és a szeme*-*
- Hogy képzeled el magad 5 év múlva?:)
  Londonba egy egyetemen. Remélhetőleg valóra válik.

3. ~Saját kérdések:
- Mitől a One Direction a kedvenc bandád?
- Gyros vs. pizza?
- Van legjobb barátnőd? Ha igen, mi a neve?
- Mik a terveid a jövőre nézve?
- Kor?
- Ez az egy blogod van? Ha nem, annak mi a témája?
- Hova szeretnél eljutni?
- Ha találkoznál az 5 fiúval, kitől mit kérnél/kérdeznél?
- Melyik volt a legutolsó film, amit láttál?
- Kedvenc könyv?

4. ~Továbbküldöm:
Tyra
°.єяιкα.°
Alexa L. Wozde

Még egyszer nagyon köszönöm szépen a díjat. El se tudom mondani, nekem ez mennyit jelent. Ez az első díjam. Imádlak titeket: D<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése