2012. augusztus 16., csütörtök

2. évad.*



Nagyon szépen köszönöm ezt a sok megtekintőt, kommentelőt, és a díjat. Nagy megtiszteltetés, hogy ennyien olvassátok és szeretitek a blogom. Nem tudom eléggé kifejezni, ez mennyit is jelent nekem. Mikor elkezdtem ezt a blogot, azt hittem, hogy senkit nem fog érdekelni az írásom, és most mégis itt vagyok, a 2. évad kezdésénél. Ugyanis a sztorinak még koránt sincs vége. Ezt a fejezetcímek előtt egy római kettessel fogom jelezni (pl.: II. 1. ~Kezdet.*). Sok visszajelzést kaptam, hogy ez már nagyon Happy volt. Ne aggódjatok. Ebben a részben nagy kavarások lesznek. Gondolom sejtitek már, hogy mi lesz az alapja ennek az évadnak. Máris kezdődnek a bonyodalmak. Éppen hogy rendbe jönnek a dolgok, Simon máris alakít egy meglepetéssel, ami magába nem lenne rossz hír, de az már kevésbé tetszik a srácoknak, hogy a szeretteiket itt kell hagyniuk. De majd valahogy ez is megoldódóik. Majd meglátjátok, milyen meglepetéseket tartogatok nektek. Remélem tetszeni fog. Szóval olvassatok szorgalmasan kis 1Dmanóóóim. <3 : P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése