2012. augusztus 17., péntek

II. 1. ~Bajusz!*




Niall és Destiny is megjött. Mindenki összegyűlt a srácok házban. Leültünk a nappaliba, és elkezdtünk tanakodni.
- Figyeljetek! Hiába is tartanánk szavazást, mikor egyértelmű, hogy mindenki a saját párjára szavazna. - tisztázta le a tényeket Liam. - Én sem akarom itthon hagyni Rebeccát. Ő az életem. - karolt át a lány vállát, és húzta megához.
- Én itthon maradok. - sóhajtott egyet Destiny.
- Nem azt már nem. - ölelte meg Niall.
- De Niall. Itt már mindenkinek megvan a párja. Mi még nem vagyunk együtt. Nem akarok szétszedni másokat. - húzta el a száját, és tolta el magától a fiút.
- De…én nem akarlak itthon hagyni. Azt akarom, hogy mindig legyél mellettem. - vallotta be.
- Niall. - bújt hozzá a lány.
- Én kifizetem Leah-nak az utat és a hotelt, így mindig velünk lehet. - mondta Harry.
- Nem. Azt már nem. - támadtam le.
- Gyerekek ez nem megoldás. Megpróbálok beszélni Simonnal. Addig nem tudunk mit tenni.

- Harry. Itthon maradok. Nem lesz baj. Már sok mindent megértünk kevés idő alatt. Kibírjuk. - öleltem meg.
- De én nem akarom kibírni. - nyomott egy puszit a fejem tetejére.
Ha jól hallottam Niall-nél is hasonló beszélgetés ment. Liam elkezdte hívni Simon-t. kihangosította.
- Simon Cawell. Jelenleg nem vagyok Londonban. Próbálkozzon később, ha addig mégse várhat a hang után hagyjon üzenetet. - mondta az üzenet rögzítő.
Liam kinyomta.
-  A francba. Ez nem lesz jó. Várnunk kell. Addig is senki ne rágódjon ezen, mert lehet megoldódik. Mindent megteszek érte. - mondta.
Bólintottunk.
- Elmegyünk a Moo-moo's-ba? - kérdezte Niall széles vigyorral.
- Ez jó ötlet. - egyezett bele Loui.
- Oké. - mondtuk.
Elindultunk az ajtó fele, majd ki a garázsba. Mi, és Vicky-ék beszálltunk Harry terepjárójába a többiek pedig Liam-mel mentek a nagy kocsival.

Megálltunk a Moo-moo's előtt.
- És amúgy mi az a nagy hír? - kérdezte Harry.
- Anyáék tudják. - vigyorogtam.
- Elmondtad nekik? - kerekedett ki a szeme.
- Igazából rájöttek…. - elmeséltem neki, mit mondtak Anyáék.
- Hát. Ez így könnyebb volt. - nevetett.
Louis meghozta a shakeket, majd feltartottam.
- Rebeccára. - mondtam.
- Rebeccára. - mondta Vicky, és Will is.
- Miért? - kérdezte Liam.
- Velünk fog táncolni. - ujjongott Vicky.
- Ma hívott fel Lora, hogy nincs-e kedvem csatlakozni hozzájuk. Igent mondtam. - magyarázta Rebecca.
- Gratulálok. - mondták a fiúk.
- Büszke vagyok rád Csipkerózsika. - csókolta meg Liam.

Még sokat beszélgettünk, és nevettünk, majd egyre többen gyűltek össze a shake-bár előtt, így jobbnak láttuk hamar lelépni. Persze pár fotót, és autógrammot azért kiosztottak a srácok, aztán elhajtottunk.
- Elmegyünk hozzánk lányok? - kérdezte Vicky, mikor kiszálltunk a kocsiból a garázs előtt.
- Oké. - mondtuk.
- Akkor induljunk. - mondta Will.
- Holnap együtt ebédelünk? - kérdezte Harry.
- Persze. - mondtam.
- Remek. - vigyorgott.
Mindenki nyomott egy csókot szerelme szájára, és elköszönt a többiektől, majd elindultunk. Persze most is ragaszkodtak hozzá, hogy elvigyenek minket, de elutasítottuk. Tényleg pár utca, és a lányok háza előtt is álltunk, ami nagy megkönnyebbülés volt, mivel azt a nagy csokor rózsát végig cipeltem.
- Szép a házatok. - mondta Rebecca.
És valóban. Olyan hagyományos Londoni ház volt. Bementünk.

- Most rajtatok a sor, hogy itt aludjatok nálunk. - mondta Will. Vicky pedig hevesen bólogatott. - Nincs programotok, igaz?
- Nincs. - mondtuk.
- Remek. Akkor maradtok. - jelentette ki Vicky.
Rebecca, Destiny és Én elkezdtünk nevetni, levettük a cipőnk, majd bementünk a nappaliba. 
- Kérhetek egy vázát? - kérdeztem.
- Persze. És hogy is volt ezzel a gyönyörű csokorral? - vett le a szekrény tetejéről egy vázát, és kezdte el tölteni vízzel.
Amíg elrendeztük a virágot, elmeséltem.
- Ez édes. - mondták, és sóhajtoztak.
- Ez hány rózsa amúgy? - kérdezte Destiny.
- Én megszámolom. - mondta Vicky, majd nekilátott.

- Lányok. Én félek. - mondta egyszer Rebecca. Kérdőn néztünk rá. - Mi van, ha Liam elmegy két hónapra? Én nem fogom kibírni. - hajtotta le a fejét.
- Én se Harry nélkül. Csak abban tudok reménykedni, hogy Simon meg tudja oldani. De mi van ha nem?! - csóváltam meg a fejem.
- Mindannyiunk fél, hogy itt kell hagynia a szerelmét, de csak reménykedhetünk, hogy megoldják. - mondta egyszer Destiny.
- Én nem szeretnék Harry nélkül két hónapot, de ha muszáj kibírom. Már sok mindenen keresztül mentünk, és azt sem fogom hagyni, hogy kifizesse nekem az utat. - húztam el a szám. Eszembe jutott Caroline, és éktelen harag töltött el.
- Csajok! Ez 99 szál rózsa, és egy mű. Vagyis együtt 100. - rohant oda hozzánk Vicky.
- 100 száll rózsa. - mondtam inkább csak magamnak.
Jól esett, hogy Harry ennyire törődik velem.

Jól kibeszéltük a fiúkat, és Destiny is elmesélte, mi volt a lovagláson. Nem is tudtam, hogy Niall ilyen jól lovagol. Ki nem néztem volna belőle.  Kellemes meglepetés.  És azt is megtudtuk, hogy Angela és Austin is jól állnak. Austin-ból se néztem volna ki a lovaglást. Valahogy egyikük se olyan nekem. De tévedtem. Mindent megbeszéltünk. Jól esett, hogy nekik mindent elmondhatok, hisz Ők is szinte ugyanabban a cipőben járnak, mint én.
- Milyen filmet nézzünk meg? - nézegette a laptopját Vicky.
- Nézzük meg a Pretty woman-t. - mondta egyszer Destiny.
- Rendben. - vágtuk rá.
- Oké. - mondta Vicky is, és elkezdett gépelni. - Itt is van. - mondta, majd fogott egy vezetéket, és villám gyorsan  tévéhez kapcsolta a gépet.
Megjelent egy netes oldal, majd rányomott a lejátszásra, és a film már indult is a tévén.

Végignéztük. Közbe hol nevettünk, hol felháborodtunk, és a végén sírtunk.  Este a lehető legtöbb ideig fent voltunk, és nem érdekeltek a szomszédok, üvöltettük a zenét. A buli elengedhetetlen része volt. Ugráltunk, pörögtünk, nevettünk. Nagyon jól sikerült ez az este.
Olyan hajnali négy fele lefeküdtünk. Kis beszélgetés az ágyban, majd elsőnek Destiny benyomta a szunyát. Aranyosa elkezdett szuszogni.
- Elaludt. - suttogtam.
Vicky felpattant, kiment a konyhába, és valamit szorongatott a háta mögött.

- Biztos, hogy ez jó ölet? - suttogtam, miközben mindenki Destiny fölé hajolt.
- Teljes mértékben. - mosolygott Vicky, és tett két gyors mozdulatot. - Nézd milyen jól sikeredett. - vigyorgott elégedetten.
- Nem rossz. - mondta Rebecca.
Megcsodáltuk a művűnk. 10 percnyi veszekedés után kiegyeztünk ebben. Igen jóra sikeredett. Destiny arcán ugyanis egy kis tejszínhab-bajusz díszelgett. Lefényképeztem. Visszaültünk a helyünkre, és amilyen halkan csak tudtunk elkezdtünk nevetni. Biztos hangosabbnak bizonyult, mint azt gondoltuk, mivel Destiny sóhajtott egyet, és az oldalára fordult.
- Nee! Az ágynemű! Összetejszínhabozza! - mondta viccesen Will.
- Ez meg mi a…- hallottuk egyszer. Odakaptuk a fejünk. Destiny motyogta. - Ez finom. - nyalta meg a száját.
- Ízlik a bajuszod? - nevetett Vicky.
- A mim? - kérdezte kómásan a lány, majd felült.
A tejszínhab lepottyant az ölébe. Hiába, a gravitáció. Elkezdtünk nevetni. Lassan lenézett az ölébe, és megfogta a "bajuszát".
- Ez meg mi a… Ez tejszínhab? - kóstolta meg.
Mi már fetrengtünk a nevetéstől. - Ez tejszínhab. Finom. - nevetett Ő is. - Bajuszom volt? - kérdezte.
Hevesen bólogattunk mivel egy árva szót sem tudtunk kinyögni annyira röhögtünk. Már ő is nevetett. Nem haragudott.
- Itt a kép. - toltam elé a telefonom, majd nyomtam egy kis habot a számba.
Hatalmas nevetésben tört ki.

Mindenen nevettünk. Olyanok voltunk, mint akik keményen be vannak rúgva, pedig egy kortyot se ittunk. Már azon nevettünk, ahogy a másik nevetett. Egyszerűen ránk tört a röhögő görcs, és nem bírtunk leállni. De jól van az. Ilyen is kell néha.
- Gyerekek. Hajnalodik. - nézett ki Rebecca az ablakon.
- Én azt javaslom, tegyünk be egy filmet. Azon biztos bealszunk. - mondtam.
- Ez nem rossz ötlet. Tudom is mi a jó film. - kuncogott Will.
Leült Vicky gépe elé, majd elkezdett keresni a neten.
- Az egyik Jackass megfelel?
- Tökéletes. Már hallottam róla, de még nem láttam. - mondtam.
- Én se. - helyeselt Ő is. - Akkor most megnézzük.
- Aludni jó lesz. - mondta Destiny. - De tejszínhabot nem kérek. - nevetett.
Bedőltünk az ágyba, és elkezdtük nézni a filmet. Hatalmasokat nevettünk rajta, főleg a "Csapj bele!" tetszett nagyon mindenkinek. Aztán szépen lassan mindenki elaludt. Én utolsó előtti lehettem, mert több mindenre már nem emlékszem. 

6 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon! ^^ kíváncsi vagyok mi lesz az utazással!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik!! várom a folytatást!!:))

    VálaszTörlés
  3. ez megint jóó lett. kíváncsi vagyok,hogyan lesz megoldva,a turné. A buli meg...hát én is ilyen vagy a bff-emmel :) és a tejszínhabos csíny is nagyon tetszett ;) csak így tovább

    VálaszTörlés