2012. augusztus 31., péntek

II. 12. ~Miami.*

Frissítettem a Szereplők.*-et Nézzétek meg! Benne vannak az újak. :)

II. 12. ~Miami.*


Csengettek. El se tudom mondani, milyen megkönnyebbülés volt hallani ezt a hangot a reggeli kapkodás után. Halálra izgultam magam. Folyamatosan azon agyaltunk Rebeccával, hogy mi kell még, vagy esetleg mit hagyunk itthon. Olyan hiányérzetem volt. Még nincs minden meg. De valahogy ez a csengő megnyugtatott. Megnyugtatott, mivel tudtam, ki vár rám az ajtó túl oldalán. Odaszaladtunk barátnőmmel, és feltéptük. Kint Liam és Harry várakozott.
- Mehetünk? - kérdezték.
- Sziasztok. - mosolyogtunk.
- Persze. - feleltem.
- Mit vigyünk? - kérdezte Harry.
- Ezeket. - mutattam a két nagy bőröndre a nappaliban.
- Oké. - mondta Liam, majd felkapta Rebeccáét.
Harry az enyémet fogta meg. Kipakoltunk mindent a folyosóra.
- Szia kis lakásunk. - mondtam, majd bezártam az ajtót. Rebecca csak mosolygott.
Lementünk a lifttel, majd bepakoltunk egy autóba. Nem tudom ki vezette. Mindenki hátra ült, és csak mi voltunk benne négyen. De a csomagtartóban a két fiú cucca is pihent. A kocsi elindult a reptér fele.

Reptér. Azon helyek egyike, ahol minden emberben két érzés kavarog. Az egyik a honvágy, és az otthonszeretete, a másik pedig a kalandvágy, és a világ felfedezése. Bennünk is ez játszódott le. Egyik részem maradt volna ebben a csodás városban, de a másik kívánkozott Miami-ba. Álltunk a reptér előtt a bőröndökkel. Bár nem kellett sokat várni, és bementünk. Leadtuk a csomagokat, majd leültünk, és vártuk a többieket. Útközben kiderült, hogy ők külön jönnek, mivel mindenki felveszi a szerelmét. Kivéve szegény Niall-t. Neki itthon kell hagynia Destiny-t. Mint utólag kiderült az is szerepet játszott Ian döntésében, hogy belenyúlik az iskolába a turné. Az ikrek most lesznek 12.-esek. Két hónapig külön. Én nem bírnám ki Harry nélkül. Nekik is nehéz lesz.
- Mikor jönnek? - untam meg a várakozást.
- Most. - mutatott Liam a bejárat fele.
Odakaptam a fejem, és tényleg. Vicky, Will, Louis, Zayn és Niall közeledett felénk.
- Sziasztok. - köszöntünk, mikor ideértek.

Leadták a csomagjukat. Éppen azon gondolkoztunk, hogy elindulunk a gép felé, mikor egy kis csipet-csapat közeledett hozzánk. Csak Lorát ismertem meg, és pár lány arca is rémlett valahonnan. Egy nő jött középen nagyon magabiztosan. Megálltak előttünk, majd megszólalt.
- Sziasztok. Beth vagyok. Én lennék a szervező, és végig veletek leszek. Hadd mutassam be a csapatot. Ő itt Paul, a testőrötök, Lou a fodrász, öltöztető, sminkes, és kis Lux. Debby az előénekesetek, Jasmin az énektanár, Lora a koreográfus, és a táncosok, akik közül páran ott vannak. - nézett barátnőimre. - Beszéltem Simon-nal, és lerendeztem, hogy veletek legyenek egy házban. Ti nem a hotelben lesztek. - mondta nekünk. Bólintottunk. - Remek. Édeseim, indulás. Vár minket Amerika. - tapsolt kettőt, és indult el a folyosón. Követtük. Ez a nő aztán nem hezitál. Egyből a lényegre tér. De amúgy elég szimpatikus kis asszony azt meg kell hagyni. Útközben összemosolyogtunk a csapat új tagjaival. Mindenkinek kedves arca volt. Az a kisbaba nagyon aranyos. Végigmentünk a folyosón, aminek a végén egy hölgy állt.
- Erre tessék. - terelt minket egy másik folyosóra.
Elkanyarodtunk, majd kiértünk az épületből. Egy meglehetősen bizarr, de mégis remek látvány fogadott minket. Egy hatalmas repülő, aminek a farkán egy "1D" felirat díszelgett. Mindenki elképedt, és megállt, kivéve Beth.
- Nekünk van repülőnk? - döbben le Louis mellettem.
- Úgy tűnik. - mondta Zayn.
- Cool. - indult el Harry.
Ránéztem a többiekre. Legtöbben csak megrántották a válluk, és mentek előre. Én is így tettem, és követtem a szerelmem. Furcsa, de ezúttal Harry nem ragadott kézen, mikor elindult. Nagyon izgulhat ő is.
- Jó reggelt! - köszönt egy kis kalauz a lépcső aljánál. Mindenki bólintott válasz képen.
- Beszállás Kedveseim. - mondta Beth.
Felmentünk a lépcsőn, majd ismét egy újabb meglepetés fogadott minket.
Csodaszép volt a gép belseje. Mindenkinek volt benne elég hely. Voltak kapapék, fotelek, konyha, tévé, minden ami kell. Kicsit furcsa volt, hogy az én pasim ilyen gépen utazik. De persze örülök a sikerének. Hisz Harry egy világsztár. Most már hivatalosan is, hogy megy turnéra, és mindenhol elkelt az összes jegy.

Kényelmesen elhelyezkedtünk, majd megszólalt egy hang.
- Kedves utasaink. Köszöntjük önöket a OneD1-en. Kérjük a felszállás alatt foglaljanak helyet. Utána szabadon mozoghatnak a gép területén. Köszönjük.
Hallgatott el a kelleme női hang. Mindenki leült. Volt hely bőven szóval ez nem okozott gondot. A táncosok, Lou, Lux, Jasmin, Beth és Lora a gép elején ültek, mi a srácokkal, Paul-lal és Debby-vel a gép farkánál.
- Debby. Mesélnél magadról egy kicsit nekünk? - kérte Vicky.
- Persze. Debby Medwin vagyok, és Írországban születtem. 6 éves voltam, mikor Londonba költöztünk.
- Én is ír vagyok. - kiabálta be Niall széles vigyorral.
- Hallhatnánk énekelni? - kérdeztem.
- Rendben. - rántotta meg a vállát. Elkezdte énekelni a WMYB refrénjét.
- Ez király volt. - mondta Zayn.
- Köszönöm. - mosolygott.
Elkezdtünk énekelni közösen, és sokat nevettünk. Én igyekeztem nagyon halkan énekelni. Harry bíztatóan átkarolta a derekam, hogy hangosabban, de nem javítottam.

Paul a sarokban ücsörgött, és figyelt minket.
- Harry. Paul mit csinál? Kezd megijeszteni. - súgtam oda neki.
A fiú odakapta a fejét, és megszorította a derekam, hogy nyugodjak meg, majd megszólalt.
- Szóval Paul. Te leszel a testőrünk? - kérdezte tőle.
- Igen. Az én dolgom, hogy megvédjelek titeket a rajongóktól. - felelte.
- Mi egymásban több kárt teszünk. - ugrott rá Liam Niall-re.
- Haver! - nevetett a kis szöszi srác. - Ezt még visszakapod. Lökte oldalra Liam-et. Mindenki nevetett.
- Hova kerültem... - nevetett Paul is.
- Srácok. A testőrünk jó fej. - kiabálta Louis.
- Yeah. Vas happenin' Paul. - mondta Zayn is.
Paul csak nevetett. Én a tévé előtt ültem, így közvetlen mellettem volt az a kis átjáró rész a gép eleje fele. Ebben a pillanatban megjelent ott egy kis láb, majd egy aprócska baba. Megállt, és szétnézett.
- Szia Lux. - mosolyogtam rá.
Kinyújtotta a kezét, és elindult felém. Ideért, én pedig felkaptam, és az ölembe ültettem.
- Hogy vagy Edésem? - kérdeztem tőle.
Nevetett egyet, olyan édesen ahogy csak egy kisbaba tud, majd elkezdett játszani a hajammal. Felnéztem Harry-re. Nyomott egy puszit az arcomra, aztán átkarolta a derekam.
- Kicsim, te vagy a legtökéletesebb. - elmosolyodtam.
- Szia Lux baba. - guggolt le elé Rebecca is.
- Jaj de édes vagy. - jött oda Vicky, és Will is.
- Hát itt vagy Kincsem. - sietett oda az Édesanyja. Ha jól emlékszem Lou-nak hívták. - Látom összeismerkedtél a lányokkal. - vette fel az ölemből.
- Olyan kis édes. - álltunk fel mind. Lou csak elmosolyodott.
- Gyere Lux. Ideje aludni egyet. Köszi, hogy figyeltetek rá. - mondta nekünk.
- Bármikor szívesen máskor is. - mondtam.
Lou bólintott, majd eltűnt a folyosón.

A hihetetlenül hosszú repülőutat végignevettük, és végigaludtunk. Persze készültek borzalmas, és vicces képek is.
 Kitudja mennyi idő telt már el, mikor megint megszólalt az a kellemes hang. Mindenki elkezdett ébredezni. Én is kinyitottam a szemem.
- Kedves utasaink. Kérjük mindenki foglalja el a helyét. Megkezdtük a leszállást a Miami reptéren.
- Megjöttünk? - kérdezte egy kómás hang. Arra néztem. Louis kezdte felfogni a helyzetet.
- Úgy tűnik. - emeltem fel a fejem Harry válláról.
- Mi? - kérdezte a fiú.
Nehezen ébredeztünk.
- Kedves utasaink. Sikeresen landoltunk a Miami reptéren. Érezzék jól magukat. - mondta megint a női hang.
- Leszálltunk? - kérdezte Niall.
- Igen. - felelte Liam, majd felállt. - Csipkerózsika? Hol vagy? - ráncolta a homlokát.
- Na Édeseim. Megjöttünk. - mosolygott Beth. - Minden rendben? - nézett Liam-re.
- Jó reggelt. - jelent meg Rebecca feje Beth válla felett.
- Igen. Minden rendben. - mondta a fiú, majd a lányhoz rohant. - Hol voltál? - karolta át a derekát.
- Vécén. - nevetett a lány. - Miért?
- Felkeltem, és eltűntél mellőlem.
- Nyugi Liam. Csak pisilnem kellett. - nyomott egy puszit az arcára Rebecca.
- Szálljunk le Kedveseim. - mondta Beth, majd elkezdett terelni minket a kijárat fele.

10 órás repülőút után leszálltunk, és egy csomó vaku villant a szemembe. A reptér szélén gyülekezett a sok fotós. Betoltak minket a srácokkal egy jó nagy kocsiba, és beszállt hozzánk Paul is. Nagyon rendesek, hogy nem akarnak senkit se szétválasztani a szerelmétől. Végigkocsikáztunk Miami-n. Csodás ez a hely. Elmentünk a stadion mellett, amin egy hatalmas One Direction plakát díszelgett.
- Mekkora arcunk van. - nevetett Loui.
Végül megjöttünk egy csodaszép házhoz. El se tudtuk képzelni, hogy ebben tényleg mi fogunk lakni. Ez hihetetlen.
 - Wow. - mondta egyszer Louis.
- Ez tényleg a mi lakásunk? - kérdezte Zayn.
- Úgy tűnik haver. És én rohadtul kíváncsi vagyok rá. - indult el be Louis Vicky-vel.
Követtük őket. A nappaliba érkeztünk. Csodaszép és nagy volt.
- Hűh. - mondtam.
- Gyere! - ragadta meg a kezem Harry, és húzott fel a lépcsőn az emeletre.
Benyitottunk az első szobába.
- Ez jó is lesz nekünk, igaz? - ült le Harry az ágy szélére.
- Tökéletes. - néztem szét. - Saját fürdőszobánk is van. - mentem be.
- Cool. Ezt nézd meg Kicsim. - kiáltott be.
Visszamentem, és megláttam Harry-t a teraszon. Kimentem hozzá.
- Wow. Ez a kilátás...- nem bírtam befejezni.
Az erkély alatt volt egy medence, a kert a partig futott, és láttuk a tengert.
- Tetszik Kicsim? - húzott magához Harry.
- Ühüm. - gyönyörködtem tovább.
- És itt kik vannak? - nyitott be Vicky.
Megfordultunk, és bementünk a teraszról.
- Hali. - köszönt Harry.
- Sziasztok. - köszönt vissza a lány. - Hű. Eddig nektek a legnagyobb a teraszotok, és...fehér. Király. - nézett szét, és ki is viharzott.
Nem értettük, így elindultunk szétnézni a többi szobában. Mindegyik olyan volt, mint a mienk, csak más színvilággal, és kisebb terasszal.

***

- Van kerek három napunk szombat estéig. Mit csinálunk addig? - kérdezte Zayn, mikor lent ültünk a csodás "nappalinkban". Már kipakoltunk. Volt egy egyszemélyes szoba a házban Paul számára fent tartva. Ő is velünk lakott. Nagyon komolyan veszik ezt a testőrséget. Bezzeg Londonban nem volt ilyen.
- Akkor először a stabil programokat tisztázzuk le. - mondta Niall.
- Oké. Holnap 4-tól dedikálás, pénteken 3-tól interjút adunk a rádióban, majd szombat 11-től próba, 6 koncert. És utána szabadok vagyunk kedd 10-ig. Akkor indul a gép Spanyolországba. - magyarázta Liam.
- Rendben. Ma nincs programunk, és 2 óra van. - tisztázta le Harry.
- Menjünk le a partra! - kérte Vicky.
- Igen. - mondtam én is.
- Remélem Paul, hoztál fürdőgatyát. - szólt hátra viccesen Louis.
- Hát hogyne. - nevetett a férfi.
- Remek. Irány a part. - pattant fel Zayn. 

2 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó lett!:) Nekem is nagy vágyam, hogy eljussak Miamiba, úgyhogy külön kedvenc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Én is szeretnék kijutni, ezért jó most erről írni. : )

      Törlés