2012. augusztus 21., kedd

II. 3. ~Paparazzi.*


Sajnálom, hogy késtem, de nem volt netem ott, ahol voltam. Sok-sok sorry mindenkinek. De itt van a rész, és jó szórakozást kívánok hozzá. Vigyázat! 18-as karika is van benne. Vagyis kép: )

II. 3. ~Paparazzi.*

- Hölgyem. - mondta Harry miközben kinyitotta nekem a kocsiajtót.
- Ó, köszönöm. Mint egy igazi angol úriember. - nevettem.
Csak elmosolyodott, majd megfogta a kezem, és bementünk a Nando's-ba. Hátul, a sarokba leültünk egy asztalhoz. Nem akartunk nagy felhajtást a rajongókkal. Mi csak ebédelni szerettünk volna kettesben. Eddig sikerült.
Rendeltünk a pincértől. Az italunk egyből meg is érkezett, de a kajára már kicsit várni kellett. Bár nem sokat. Kihozták azt is. Elkezdtünk enni. Közbe persze beszélgettünk mindenről.
- Tudod, nagyon szeretlek, és nem akarlak itthon hagyni. - mondta egyszer Harry.
- Én sem akarok két hónapot nélküled, de a színpad az....nem az én világom. - sóhajtottam.
- De még lehet az. Én is így kezdtem, de megpróbáltam, és bejött. Neked megvan hozzá a hangod Leah. - győzködött.
- Nem tudom. És mit énekelnék? Azt a dalt biztos, hogy nem. Az még nincs kész. - mondtam kifogásul.
- Akkor valami mást. Mondjuk a Seek Bromance. Emlékszem mikor nálunk énekelted nekem. Meseszép volt.
- De az olyan magas. - húztam el a szám.
- És? Neked jó hangod van hozzá. Vagy énekelhetnél mondjuk Rihannát, vagy Britney Spearst. Azok is mennének. - bíztatott.
- Na jó. Majd meglátjuk. Várjunk még vele egy kicsit. Ha nem lesz megoldás szerdáig, elvállalom, rendben? - sóhajtottam megint egyet.
- Oké. Akkor lenne partnered is. - mondta csak úgy mellékesen.
- Mi? Kicsoda? És ezt csak most mondod? - kerekedett ki a szemem.
- Hát egy lány. Ő se ismert, de szép hangja van. Kicsit fiatalabb nálad, de szerintem a hangotok jól passzolnának. De majd Simon is meghallgat.
- Állj! Mégis hány éves, milyen meghallgatás? - mondtam kicsit hangosan.
- Halkabban Leah. 16 éves, és Simon-nak muszáj hallania a hangotok együtt. És persze nem ingyen lenne. - magyarázta.
- Ki az a lány? - kérdeztem.
- Debby a neve. Majd megismered.
- Mire vállalkoztam?! - mondtam inkább csak magamnak.
- Ne aggódj. Remek leszel.
- Még az se biztos, hogy fellépek. Ne feledd, szerdáig van gondolkodási időm. - emlékeztettem.
- Oké. Szeretlek Leah. - mondta Harry.
- Én is téged.

Megebédeltünk, majd Harry kérte a számlát. Fizetett, és elindultunk ki. De azt nem vettük figyelembe, hogy közben rengetegen lettek az étterembe, és  mi a leghátsó sarokba ültünk. Vagyis végig kellett menni az egész Nando's-on, hogy ki tudjunk menni, ami dugig volt emberekkel. Meg is lett az eredmény.
- Harry? Harry Styles? - kérdezte egy hang valahonnan.
Harry összerezzent, de ment tovább.
- Harry adsz nekem egy autógrammot? - állt elénk egy nő.
- Igen. Egy autógramm még belefér. - sóhajtott a fiú, majd dedikálta azt a szalvétát, amit a nő hirtelen felkapott.
- Készítenél velem egy képet? - kérdezte egy lány.
- Persze. - húzta el a száját a fiú, de azért mosolygott.
- Csak nyugodtan. Kint megvárlak. - pusziltam meg az arcát.
- Sajnálom Kicsim. - nézett rám elnézőn, majd elkezdett mosolyogni, mivel a lány megnyomta a kényképező gombját.

Kimentem az autóhoz, majd nekidőltem. Még egy egyszerű ebédet is elrontanak a rajongók. De ezt jobb, ha megszokom. Harry kedvéért. Figyeltem az üvegen át, amint egyre többen beszélgetnek, és fotózkodnak Harry-vel. Egyszer csak odajött elém egy paparazzi, majd elkezdte fényképezni, amint a kocsinál várom Harry-t.
- Maga meg mit művel? - tettem a vaku elé a kezem.
- Lefotózom Harry Styles barátnőjét, amint szomorúan és sértetten várja a pasiját. - mondta a fickó.
- Hogy micsoda? Én nem vagyok szomorú és sértett. Egyszerűen csak állok. Maguk mindet kiforgatnak. Hagyjon békén! - indultam el be az étterembe Harry-hez. - Menjünk léci. - mondtam neki.
- Oké. - bólintott, majd megfogta a kezem, és elindultunk a kocsihoz.
Épphogy kiléptünk az ajtón, máris villant egy vaku a szemembe.
- Még mindig maga? - bukott ki belőlem.
- Hagyd Kicsim. Az ilyenek nem érdemlik meg, hogy felmérgeld magad rajtuk. - húzott magához a derekamnál fogva Harry, majd kinyitotta nekem a kocsiajtót. Beszálltam, aztán ő is. - Ne aggódj. Sötétített ablakok. - mondta. Bólintottam. - Mi a baj Leah? Mit mondott neked az az ember?  - kanyarodott ki az utcából.
- Semmit. - mondtam egyszerűen.
- Leah. Látom, hogy valami nem stimmel. Ki vele! - simította meg a karom.
- Az az ember teljesen kiforgatott mindent. Kérdeztem, hogy mit csinál, mire azt mondta lefotózza Harry Styles szomorú és sértett barátnőjét. - mondtam felháborodottan.
- Sajnálom. Ennyire rosszul esett, hogy leálltam a rajongókkal? - kérdezte Harry.
- Nem, egyáltalán nem. Én csak vártam a kocsinál, de az a férfi mindent félreért. Nem akarom, hogy én legyek a gonosz, ha megjelenik a kép. - mondtam.
- Nem leszel az, ne aggódj. Ez az ember ártalmatlan. Hidd el, már ismerem. - fékezett le valahol egy parkolóban.
- Remélem, igazad van. - mondtam. - Hol vagyunk most? - néztem ki az ablakon, de mindenfele csak fákat láttam.  
- Egy eldugott parkolóban a város szélén. - felelte.
- De miért? - húztam fel a szemöldököm.
- Szeretem ezt a helyet. Mindig ide szoktam jönni, mikor el akarok tűnni, és nyugodtan gondolkozni. - mondta, és közben le nem vette a tekintetét a tájról.
- Szép ez a parkoló, és nyugodt. - szálltam ki az autóból.
Ő is így tett. Nekidőltem a kocsinak. Mellém jött, és átkarolta a derekam.
- Sajnálom. - mondta egyszer.
- Mégis mit? - ráncoltam a homlokom.
- Hogy ennyit kell szenvedned, csak mert én vagyok a barátod. - mondta egészen halkan.
- De szeretlek, és ez a lényeg. Az összes fényképészt elviselném, csak, hogy veled legyek. - hajtottam a fejem a vállára.
- Tényleg? - állt velem szembe, és karolta át a derekam. - Én is nagyon szeretlek. - mondta, majd megcsókolt.
A derekamnál fogva húzott közelebb magához,én pedig a hajába túrtam. Imádtam minden egyes porcikáját. Már a részemmé vált. Harry lett az életem. Érte dobogott a szívem. Úgy is mondhatnám, Ő volt számomra a levegő, és köztudott, hogy levegő nélkül nincs élet. Egyszer csak gondolt egyet, és felemelt a derekamnál fogva. Megijedtem, de nem estem ki a ritmusból. Féltem a keze miatt. Még mindig gipszbe volt, és ez a mozdulat nem tett jót neki. De nem sokáig tartott. Rájöttem, annyira emelt föl csak, hogy feltegyem a kocsi motorházára. Fent ültem, és most kivételesen én voltam a magasabb. Hozzám simult, és folytattuk a "dolgunk".
De valami elkezdett körvonalat ölteni a fejemben. Valami, ami egyre jobban kezdett nyugtalanítani. Eltávolodtam, majd levegő után kapkodva megkérdeztem.
- Mi van, ha most is van itt egy fotós? - felnézett rám.
- Hidd el már rengetegszer jöttem ide ki, és még egyszer se kaptak le. - nyugtatott meg.
- De semeddig nem tart követni a kocsid. - mondtam.
- Rendben. - mondta, majd leemelt a kocsiról. - Gyere! - fogta meg a kezem.
Követtem.

Beszálltunk a hátsó ülésre. Kényelmesen elhelyezkedett. Én is követtem a példáját. Nekidőltem az ajtónak, és felhúztam az egyik lábam. Ő is hasonló helyzetben ült, bár mindkét lába lent volt.
- És gyakran szoktál ide kijönni, hogy egyedül legyél? - kérdeztem.
- Sajnos igen. Ez a legjobb hely. Senki se jár erre.
- És ilyenkor egyedül átgondolod a dolgokat, hogy mi lenne az igazán jó. Senki nem zavar benne. Csak te és a gondolataid. - néztem ki az ablakon.
- Pontosan. Honnan tudod? - ráncolta a homlokát.
- Nekem is vannak ilyen helyeim. Bár itt még nem találtam csak egyet, de az se az igazi. - mondtam szégyenlősen.
- Igazán? Mondd el őket! - kérte.
- Hát legyen. Itt még csak a tömbházaknál a kicsi park tetszett meg igazán, bár nem tudtam nagyon megvizsgálni, mivel akkor mentem oda, mikor állítólag megcsaltál, és nem a helyre figyeltem elsősorban. Jobban lefoglalt Caroline. - húztam el a szám. - De otthon volt három is. Az egyik egy játszótér melletti pad volt. Imádtam azt a helyet. Mindig oda mentem. A második egy közeli park eldugott része. Ott is megvolt az én fám, aminek mindig támasztottam a tövét. Az utolsó egy nagyon, nagyon régi, elhagyott ház kertje, ahol csodaszép fehér szobrok voltak. De oda nem jártam többet, miután egyszer egy kutya megkergetett, és megharapott.
- Micsoda? Hol harapott meg. - kerekedett ki a szeme. 
- A bokámat kapta el, de segítettek, így nem lett komoly baj. Csak pár öltés. - mutattam meg, miután nagy nehezen sikerült felrángatni a csőfarmert a jobb bokámról.
- Örök hálám annak az embernek, aki segített. - simította meg a heget.
- Nekem nem. - mondtam véletlenül. Egyből leesett, ezt nem kellett volna. Csak reménykedtem benne, hogy Harry nem vette észre. De nem volt ilyen szerencsém.
- Miért? Ezt hogy érted? - nézett rám zavartan.
- Mindegy. Hülyeséget mondtam. - rántottam meg a vállam, és néztem ki az ablakon.
Kicsi csönd.

- Jaj Leah. Én nem gondoltam volna, hogy... de ha ilyen vagy, semmi gond. Együtt megoldjuk. Most már itt vagyok veled, és segítek. Hidd el, az nem megoldás a problémára, ha magadban teszel kárt. - nézett rám,  dőlt előre és mondta komolyan.
- Magamban teszek kárt? Micsoda? - kerekedett ki a szemem.
- Mi? - zavarodott össze ő is. - Te nem...?
- Harry. Azt hitted, hogy én öngyilkos hajlamú vagyok, és azért mondtam azt? - kezdtem el nevetni.
- Hát ööö.... - nyúlt a nyakához.
- Harry. Én jól vagyok. Nem akarok kárt tenni magamban. - mosolyogtam, és ültem föl én is.
- Huh. - fújta ki megkönnyebbülten a levegőt. - De akkor hogy értetted azt?
- Na jó. Elmondom. Mikor kergetett az a kutya, megharapta a lábam, és én elestem. Kitudja mi lett volna velem, de akkor megállt egy autó, és kiszállt belőle egy fiú. Elkergette a kutyát, majd hozzám rohant. Megkérdezte jól vagyok-e, aztán bekötötte a sebem, és bevitt a kórházba. Ezzel csak annyi a baj, hogy az Péter volt. Így találkoztam vele. - hajtottam le  fejem.
- Ó. Értem már. De már nem vele jársz, hanem velem, és én soha nem foglak megcsalni. Ezt már tapasztaltad. - húzott magához.
- Igen. Caroline. - szűrtem ezt a nevet a fogaim közül. Ki nem állhattam. Valahányszor feljött éktelen harag tört rám.
- Ennek már vége, ahogy Péternek is. Már lényegtelen sztori. - nyugtatott.
Bólintottam.
- Tudod, ha el tudnék menni veled, bemutatnálak Magyarországon Anyának és Apának. - mondtam.
- Tényleg? - remegett meg a hangja.
- Mi van? Félsz? - nevettem el magam.
- Nem félek....és ha elcseszem? - kérdezte óvatosan, amivel meghazudtolta magát.
- Nem fogod elcseszni. Amúgy meg csak az számít, hogy én szeretlek. - mosolyogtam.
- Oké. - lett kicsit magabiztosabb. - De akkor nemsoká én is bemutatlak Anyának és Gemma-nak. - mondta gonosz vigyorral.
- Őőő. - ijedtem meg, de nem akartam, hogy észrevegye, ezért rávágtam magabiztosságot színlelve. - Oké.
- Már alig várom. - ujjongott.
- Mit csinálsz holnap? - kérdeztem mellékesen. Semmit nem akartam, csak érdekelt, hogy holnap mi a programjuk.
- El kell mennünk próbálni, de előtte be kell ugranom a kórházba ellenőrzésre. Nem tudom, hogy lesz a koncert. - csóválta meg a fejét lassan.
- Nem lesz semmi gond. Hidd el. A próba és az ellenőrzés is jól fog menni. - nyugtattam.
- Eljössz velem a kórházba? - kérdezte.
- El. - feleltem.
Szélesen vigyorgott, majd megcsókolt.

 Átkarolta a derekam. Egyre csak húzott közelebb magához. Elkezdtem tolni a vállánál fogva. Hagyta magát, és hátradőlt. A térdemen támaszkodva fölötte tartottam magam. Élveztem, hogy vele lehetek. Élveztem ezt a csókot, és nem akartam abbahagyni. Úgy tűnt, ő se. Sőt. A pólóm alá nyúlt, és az ujjai végig vándorolgattak a gerincemen fel-le. Aztán átkarolta a derekam, és döntött hátra. Hagytam magam. Óvatosan eldőltem, és ő fölém tornyosult. Közbe persze a szánk egy másodperc pihenőt se tartott. Vagy úgy is mondhatnám, hogy a nyelvünk... A hasamat cirógatta. Kirázott a hideg. Jött egy eléggé furcsa érzés, mely végigfutott gerincemen, majd megállt a hátam alján. Furcsa volt, de kellemes. Tetszett. Szerintem Harry-nek is ugyanis, nem hagyta abba. Elkezdte puszilgatni a nyakam. Behunytam a szemem. Élveztem az illatát, a közelségét, hogy ez a csodás ember most itt van velem. Átkaroltam a nyakát. Végigment a szegcsontomon, megállt a vállamnál, majd vissza. Apró csókokkal hintette be az állam vonalát, aztán visszatért a számra. Az a bizsergés a hátamban még most se tűnt el, sőt egyre erősödött. Harry forró ujjai még mindig a hasam simogatták, de úgy döntött ez nem sokáig marad így. Kivette a kezét a pólómból, de nem hagyta itt abba. Megfogta a szélét, és elkezdte húzni fel. "Harry! Mit művelsz?!" futott át az agyamon. A pólót nem húzta sokáig, csak a hasam tetejéig, majd ismét belecsúsztatta a kezét, de ezúttal már nem a hasam felé kalandozott. Kicsit följebb próbálkozott. "Harry!!! Ezt még ne!!" kiabálta a fejemben egy kis hangocska. "Miért ne? Hisz szereted? Mindennél jobban." kiabálta egy másik.
- Harry. - fordítottam el a fejem, hogy véget vessek a csókunknak, és kapkodtam levegő után.

Rám nézett azokkal a csodás zöld szemeivel, amik néha kékesen is játszanak. Megfogott. Csak vizslatott, én pedig nem álltam ellent. Éreztem, amint az a szempár magával ragad,és nem enged. De visszatértem a valóvilágba, és lerántottam a pólóm. Lenézett a mozdulatomra, majd lehajtotta a fejét, és visszaült az eredeti helyére. Csak bámult ki az ablakon maga mellett. Megigazítottam magamon a ruhákat, majd én is elhelyezkedtem.
- Sajnálom én... - mondtam, mikor megláttam ez milyen rosszul esett neki, de nem tudtam folytatni. Nem tudtam hogyan elmondani, miért nem akartam még ezt az egészet.
- Nem. Én sajnálom. - nézett rám.
- Nem akartam, hogy rosszul essen, én csak...ez még korai nekem. Kérlek ne haragudj rám. Én... utálom magam. - hajtottam le a fejem.
- Leah. Ne utáld. Te tökéletes vagy így, ahogy vagy. Talán pont ez az oka, hogy ilyen voltam. - húzta arra a féloldalas mosolyra a száját, melyet annyira imádtam.
- Tudod... Lehetek őszinte? - néztem rá kérdőn.
- Az lenne a legjobb. - mosolyodott el még jobban. 
- Oké. Tudod én... nem vagyok a te világodba illő, ami nagy kár, mivel mindennél jobban szeretlek.
- Dehogynem. Én is szeretlek, és...- szakított félbe, de észrevette, hogy még mondanám, ezért elhallgatott.
- Szóval. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de a lányok oda vannak érted, és bármelyik megőrülne, ha ezt tennéd vele, mint amit most velem. Ezzel csak annyi a baj, hogy én nem vagyok ilyen. Én nem kapom le egyből az összes ruhám. Sajnálom. Nekem fontos a bizalom, és persze az is, hogy na fotózzanak le. Sötétített ablakok ide vagy oda.
- És én pont ezért szeretlek. Mert veled nem Harry Styles vagyok a One Direction-ból, csupán Harry. - mosolyodott el.  - Szóval akkor azért ijedtél meg, mert félsz, hogy itt is lekapnak minket? - ráncolta a homlokát.
- Igen. Láttam egy régi képet, amin Te meg Caroline egy szállodai szobában vagytok. Gondolom valami őrült kamerát tett a sarokba, és felvett titeket. Ebből csak egy képet láttam szerencsére, de elég is volt. - húztam el a szám.
- Jaj. Akkor te láttad azokat a képeket, mikor...- nem bírta befejezni. Bólintottam. - Ó. - hajtotta le a fejét.
- De nem baj, és nem azért mondtam el ezt az egészet, hogy most rosszul essen. Csak meg akartam magyarázni. - nevettem el magam.
- Oké. Tényleg nem valami romantikus az autóm. - nevetett ő is.
 - Menjünk el hozzánk. Ne üljünk itt tovább egy helyben.
- Kérlek, engem tegyél ki otthon. Haza kell mennem Rebeccához. - utasítottam vissza finoman.
- Legyen. - bólintott szomorúan. 

Visszaültünk előre, majd elindultunk.
- Holnap olyan 8 fele jövök érted, oké? - kérdezte a kocsiban.
- Rendben. Kész leszek. Hánytól lesz próbátok? - kérdeztem.
- 11-től. A vizsgálat pedig nem sok idő. Közbe van minimum 2 óránk, amit csak veled szeretnék eltölteni. - vigyorgott.
- Nekem megfelel. - mosolyodtam el.
A kocsiban egy búcsúcsók, és kiszálltam.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!:D...am a képen télleg Caroline van Harryvel??O.o...siess a kövivel!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állítólag igen. Nekem is leesett az állam. igyekszem: )

      Törlés
  2. Jó lett.örülök,hogy Leah nem adja meg magát ilyen könnyen. És az a kép O.o padlót fogtam...
    :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor először megláttam én is. : ) és köszi

      Törlés