2012. október 10., szerda

Harmadik díj.*

Nagyon szépen köszönöm a harmadik díjam. El sem tudom mondani, hogy milyen remek érzés, mikor kap az ember egy díjat....azért mégis megpróbálom. Mikor megláttam *Kyra* kommentjét, amiben leírta, hogy van egy meglepetése a számomra...hát...abban a pillanatban a szívem kihagyott egy dobbanást, és kellett egy kis idő, mire felfogtam, hogy igenis kaptam még egy díjat. Ez ebben az esetben kicsit gáz volt, mivel ezt a hírt most nem én láttam meg, hanem a suli egyik szünetében tartotta elém a telefonját Rebeka, és mutatta meg a kommentet. Először kikerekedett a szemem, és kikaptam a kezéből a telefont. Ahogy olvastam végig a sorokat egyre inkább tátottam el a szám a megdöbbenéstől, de egyben mosolyra is húztam az örömtől. Egyből felmentem az én telefonom is az oldalra, és megnéztem tényleg igaz-e. Ott is megvolt a hír. Akkor csak igaz lehet. Ekkor hangosan elkezdtem kiabálni, és mutogatni, hogy harmadik, mire a körülöttünk lévő padok tulajdonosai idiótának néztek. De már megszokhatták, hogy őrült vagyok. Mindegy is. Nekem örömöt csalt az arcomra ez a hír, és nem érdekel ki néz hülyének. Szóval még egyszer nagyon köszönöm. Imádlak titeket. Ja, és ez a díj pont jókor jött, mivel éppen ma lépte át az oldal a 30.000 megtekintést. Ezt is nagyon köszönöm. Fantasztikusak vagytok. :) <3


1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1. 11 dolog rólam. (Bocsi, ha bénák, de nem nagyon szeretek magamról beszélni :$)
- Imádom az x-factort.
- Mikor szombaton és vasárnap nézem, midig kettő megy egyszerre. Az UK-t nézem a telefonomon, és a magyart a tévén. xd
- Kedvenc színem a kék.
- Tegnap rendeltünk Rebekával egy Monster Beats fejhallgatót.
- Természetesen én kéket rendeltem. :$
- Ma este arra riadtam hogy valaki beszél hozzám. Élethűen, és közelről, ezért kipattant a szeme, felültem, és körülnéztem, de semmi. Már az is megfordult a fejemben, hogy álmomba beszéltem, és arra keltem fel...xdd
- Leszedtem egy Napló alkalmazást a telefonomra, és most azon írom szorgalmasan a napjaim lényegét.
- Imádok rajzolni.
- A szobám fala tele van saját készítésű rajzokkal. ( a 11-ből 6-on a One Direction-hoz kapcsolósó dolgok vannak :D)
- A szülinapom novemberben lesz, és valószínű meg fogom kapni rá a Teka me home-ot, vagy a limitált kiadását. :)
- Szeretnék csináltatni egy tetoválást a középső ujjamra. Egy "love" lenne, de még meg kell várnom az év végét. :)

2. *Kyra* kérdései, és az én válaszaim rájuk.

3.) Az én kérdéseim
1. Mióta blogolsz?
Már minimum két éve. Volt sokféle blogom, de mára már csak ez az egy maradt. 
2. Mi ösztönzött az írásra?
Elolvastam egy más jellegű történetet, és valahogy beugrott, hogy ilyet én is tudok, csak a kedvenceimmel, és a többi már jött magától. 
3. Van, olyan titkod, amit még senkinek sem mondtál el? :P
Nincs. Mindent elmondok a legjobb barátnőmnek (akiről már sokat hallottatok) mindegy milyen gáz is. xd
4. Énekes lennél inkább vagy színész?
Énekes, de semmi esélyem nincs rá. Ha én elkezdek énekelni, ablakok törnek. Bár színész is szívesen lennék, és azt mondják dramatizálni tudok. xdd
5. Mentél már be úgy egy órára, hogy gőzöd sem volt, mit vesztek? :D
Hogyne, és mostanában egyre többet fordul ez elő velem. :D
6. Hány fanfictiont olvasol?
Most per pillanat kettő-hármat. 
7. Milyen nyelveket tanulsz?
Angol (<3), orosz.
8. Ki a legfontosabb számodra?
A családom, és a barátaim. 
9. Ha lehetne a sztárvilágból haverod, kit választanál?
Természetesen a srácokat. De még mondhatnám Ed Sheeran-t, az At Sunset-ből, esetleg a One2five-ból, Union J-ből vagy a Rewind-ból valakit. :$
10. One Direction koncert vagy 1.000.000$ ruhára? :D
Inkább a koncert. Ruhám sok van. xd
11. Szoknya vagy short?
Short. nem vagyok az a szoknyás típus. :)


3. Kérdéseim.
- Barátok közt vagy Jóban rosszban? xd
- Hova utaznál el legszívesebben?
- Mi a kedvenc számod?
- Miért kezdtél el írni?
- Hogy jött a téma a történetedhez?
- Mi a véleményed az LWWY-ról? :P
- Hanyadikos vagy?
- Mit éreztél, mikor megláttad, hogy megnyerted ezt a díjat? :D
- Játszol valamilyen hangszeren?
- Mi a kedvenc színed?
- Szeretnél csináltatni tetkót?

4. Pár ember, akiknek tovább küldöm:
Dalmii
Bettina

Még egyszer nagyon köszönöm a díjat, és a megtekintéseket. Ti vagytok a legjobbak, Directionerek. Imádlak titeket. WE'RE A BIG FAMILY <3 :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok :) Igazán megérdemled <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm. a te kommented (és mindegyik) is egy díj a számomra. :) <3

      Törlés
  2. gratula!!:)) ez már tényleg egy család lett^^

    VálaszTörlés