2012. július 30., hétfő

49. ~Ez a sok szerelem...*


Visszamentem a lányokhoz. A pillangók a gyomromban nem akartak nyugovóra térni. Mikor vele vagyok egyszerűen száguld a szívem, összezavarodok, és azok a bizonyos szárnyas kis rovarok is életre kelnek. 

Szerettem Harry-t. Kimondhatom, hogy az életemnél is jobban. Mindenki a nyakamba ugrott, mikor oda értem.
- Szép volt Leah. - mondta Will.
- Így kell ezt Hugi. - szorongatott meg Rose.
- Ismét lehet a kedvenced Harry szólója. - nevettem nővéremre, majd Rebecca felé fordultam. - Most már nem kell nélkülöznöd Liam-et.
- Leah! - csak ennyit mondott, és a nyakamba ugrott.
Mi lent csak ugráltunk, meg ölelkeztünk, miközben fönt a színpadon a fiúk a baleset részleteit mesélték el. Persze a részegség kimaradt a történetből.

- Köszönjük srácok, hogy eljöttetek. - állt fel Petra.
- Mi köszönjük a meghívást. - mondta Niall.
- Maradjatok velünk, mert mindjárt jön egy forró hír a The wanted-ról. - mutatott a kamerába Rob.
A fiúk integettek hátul, majd egy férfi jelezte, hogy vége az adásnak.
- Köszönjük fiúk. Ez volt az eddigi legjobb adás. Imádlak titeket. - ölelte meg mindegyiküket egy kosztümös nő, majd széles mosollyal az arcán elviharzott.
- Leah, Rebecca. - jöttek oda hozzánk.
- Sziasztok srácok. - köszöntünk.
- Tündérkék! De hiányoztatok. - ölelgetett meg minket Niall, majd sorba mindenki. De nálam leakadt Harry, Rebeccánál pedig Liam. Ők egyből elkezdtem smárolni.
- Hiányoztál. - mondta Harry, és a derekamnál fogva közelebb húzott magához.
- Tényleg ennyire szeretsz? Hogy ellökted Caroline-t? - mosolyogtam.
- Az életemnél is jobban. - mondta, majd megcsókolt.
Egyre csak húzott közelebb magához, én pedig a hajába túrtam. Jó volt ismét érezni azokat a kis göndör tincseket. Majd mikor elváltunk egymástól szorosan megölelt. Én a mellkasához simultam. Nem akartam elengedni. Nem akartam megint távol lenni tőle. Mélyen magamba szívtam az illatát. Végre ismét. Fél szemmel láttam, amint Zayn elkezd beszélgetni Will-el.
- Szia. Will, igaz? - köszönt neki a fiú.
- Igen. Szia.
- Igazán jól táncoltál a koncerten. - mosolygott Zayn.
- Köszönöm. Te meg jól énekeltél. - pirult el a lány.
- Jó, hogy segítettél Leah-nak. Végre Harry is a régi lehet. - ment egy kicsit közelebb Will-hez a fiú. Most flörtöl vele? Nagyon úgy tűnik. Hoppá.
- Igazság szerint, idefele úton miattam tévedtünk el. - nyúlt a nyakához szégyenlősen a lány, és lehajtotta a fejét.
- Hé. A szándék a lényeg. És ideértetek, nem? - emelte fel Zayn egyik kezével a lány arcát az állnál, másikkal pedig a kezét fogta meg. Nem hezitál, az biztos.
- De. - pirult el még jobban Will. Féltettem Zayn-től azok után, amit Rebecca mesélt, de örülök, hogy a fiú is boldog egy kicsit. Will-lel nem úgy beszélt, mint barátnőmmel az első nap. Most volt valami  szemében, ami nem hagyott nyugodni. Úgy nézett rá, mint Harry szokott rám. Csillogott a szeme. Ez most vagy nagyon komoly, vagy Harry se szeret igazán. De az elsőre szavazok. 

Eltávolodtunk Harry-vel. Mellé álltam, majd belekulcsolta ujjait az enyémekbe.  
- Te is láttad? - súgta oda nekem.
- Zayn-t? Igen. - mosolyogtam.
- Zayn-t? Én Louis-ra gondoltam. - nevetett.
- Miért, mit tett Louis? - kérdeztem.
- Mit tett Zayn? - kérdezett vissza.
- Gyere. - húztam el a többiektől. Nyugalomba voltunk. -Szóval mi van Lou-val?
- Semmi, csak látom rajta, hogy nagyon tetszik neki Vicky. - mosolygott huncutul.
- Vicky? Ezt miből gondolod? - kerekedett ki a szemem.
- Látom rajta, mikor ilyen. Csillog a szeme, és flörtöl. - nevetett.
- Ez furcsa. Zayn is ugyanilyen volt Will-lel. - most neki kerekedett ki a szeme. Elnevettem magam a fején. Olyan édes és egyben vicces is volt.
- Will és Zayn?! - mondta lassan.
- vicky és Louis?! - vágtam rá csak a vicc kedvéért. Nevetett. - Féltem egy kicsit Will-t. Tudod mit mesélt Rebecca.
- Szerintem nem lesz semmi baj. Majd beszélek én Zayn-nel. - legyintett.
- Ne. Majd inkább én meg Rebecca. - ráztam meg a fejem gyorsan.
- Legyen. - húzta el picit a száját, de gyorsan meg is ölelt.

Visszamentünk a többiekhez. Liam a derekánál karolta át Rebeccát, Zayn Will, Louis pedig Vicky mellett ácsorgott. Szorosan mellettük. Itt valami készül.
- Ez a sok szerelem. - ejtette le tehetetlenül a kezét Niall, majd elment mellettünk. Mindenki nevetett. Senki nem tagadta egy szóval se.
A fiúk összekapták a cuccuk, majd elindultunk a kocsihoz. Rájöttünk, hogy sajnos 10-en nem igazán férünk be egy 5 személyes kocsiba.
- Mi taxival megyünk. - mondtuk el a lányokkal, de a fiúk nem hagyták.
- Azt már nem. Először hazaviszlek titeket,  majd visszajövök a srácokért. - mondta Liam.
- Persze. És Ők addig meg ácsorogjanak itt, hogy mindenki felismerje őket. - mondtam cinikusan.
- Megyünk mi taxival. Igazán semmiség. - legyintett Rose.
- Akkor valaki üljön be ide, valaki tőlünk meg elkíséri a többieket, hogy mégse legyenek egyedül. - találta ki Harry.
- Hogyne. Aztán meg felismernek titeket. Kizárt. - vetette el ezt az ötletet is Vicky.
- Srácok. Nem lesz semmi baj. Ide is taxival jöttünk. - nevetett Will.
- Oké, de nagyon vigyázz magadra. - ment oda Will-hez Zayn.
- Rendben. - mosolygott lány. Zayn bólintott, majd visszament a kocsi elé.
Eközben Louis is odament Vicky-hez.
- Nálunk találkozunk. Remélem ti is odajöttök.
- Ha szeretnéd… - mosolygott a lány.
- Igen, szeretném. - ugrált Loui.
- Akkor megyünk. - nevetett Vicky.
- Yeah. - nyomott egy puszit a lány arcára. Vicky először lefagyott, majd az arcához kapott, és elmosolyodott.
Én is és Rebecca is "elköszöntünk", majd elindultunk az út szélére.

Én vigyorogtam, mint a vadalma.
- És mi van veletek, Will? Vicky? - kérdezte Rebecca.
- Semmi. - mondták egyszerre.
- Úgy értem mi van veletek? - mutogatott hátra a fiúk kocsijához, mikor leintettem egy taxit.
- Ne mondjátok el senkinek, de Zayn nagyon aranyos és cuki. - áradozott Will, mikor beszálltunk a kocsiba.
- Engem pedig megpuszilt Louis. - kapott az arcához Vicky.
- Szuper, még öt One Direction rajongó. Lányok ez csak álom. Soha nem fog valóra válni. Ők sztárok! Könyörgöm. Hányszor kel még ezt végighallgatnom?!- fordult hátra a sofőr, és akadt ki.
- Ez nem csak álom. Én ismét együtt vagyok Harry-vel, Rebecca pedig Liam-mel.
- Persze-persze lányok. Hát hogyne. Hova lesz? - kérdezte unottan.
Bediktáltuk a címet, és az út hátralevő részét csendben töltöttük. Egyikőnk se akart ez előtt a férfi előtt egy szót is kimondani. Kifizettük a sofőrt, de azt leshette, hogy borravalót kapjon. 
Megfordultunk, és az annyira ismert ház előtt találtuk magunkat. Imádtam ezt a helyet. A sok emlék ismét felmerült bennem. Beléptünk a kapun.

4 megjegyzés:

  1. de jó lett *-*
    mindenki szerelmes :D Niall is szerezhetne valakit :P
    siess *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne aggódj miatta... mindennek eljön az ideje: P igyekszem

      Törlés
  2. nagyon jóó :D imádom:) gyorsan kövit :D <3

    VálaszTörlés