2012. július 12., csütörtök

37. ~Meglepetés.*



Leah szemszögéből:

Megjöttünk a vásárlásból a fiúkhoz. Éppen kipakoltunk, mikor csapódott a bejárati ajtó.  Nem tudtam ki lehet. Niall és Liam itt van a konyhába, más pedig nincs fent. Kimentem megnézni. Harry rúgta le éppen magáról a cipőt.
- Hát te fent vagy? - öleltem meg.
- Igen. - szorított magához nagyon gyengéden, de mégis erősen. Éreztem, hogy teljes szívéből szeret.
- Hol voltál? - toltam volna el, de nem ment.
- Maradj így. - súgta. - Szeretlek. Mindennél jobban. Remélem, tudod. - fogta meg az arcom, és fordította maga felé.
- Ó Harry. Én is szeretlek. Nagyon. - majd megcsókolt. Imádom érezni az ajkait, a nyelvét. Magát, hogy itt van velem.
- Szeretlek, és mindig is foglak. - suttogta, mikor levegő után kapkodtunk.
- Én is. - mondtam zavartan. - Hol voltál? Miért nem szóltál, hogy fent vagy?
- Nem voltatok itthon. Elmentem gyógyszerért.
- Milyen gyógyszerért?
- Fejfájás csillapítóért.
- De az volt itthon. - nevettem.
- Tudom, viszont nekem másmilyen kell. De nem kaptam, így jó lesz ez is.

Majd bementünk a konyhába. Liam hosszan figyelt minket. Biztos, a mai meglepetés miatt. Gondolom. Tök aranyosak együtt. Annyira szeretik egymást, mint én meg Harry. És pont olyan jól elvannak együtt, mint mi. Harry leült egy székre, majd az ölébe húzott. Még sose csinált ilyet. De nem volt rossz. Tetszett az ölében ülni. Éreztem, ahogy megfeszül a combján az izom. Kicsit szomorúan ült a széken, de biztos mert másnapos.

Felálltam, töltöttem egy pohár vizet, majd egy gyógyszer társaságában Harry elé toltam. Felnézett rám.
- Nem bírom nézni, hogy ennyire szenvedsz a fejfájás miatt. - mosolyogtam. Visszamosolygott, majd megitta. Szépen lassan leszivárogtak a többiek is.

Kettőre már mindenki ébren volt. Röhögtünk egy csomót a tegnap este eseményein. Valamint megnéztük egy jó párszor a tegnapi interjút a koncert előtt, és a koncertfelvételeket.
- Na, nekünk hamarabb el kell menni, hogy még bevásároljunk otthonra. - álltam fel négy fele.
- Rendben, de holnap gyertek 9-re. - nevetett Liam. Majd mikor Rebecca nem figyelt rám kacsintott.
- Jaj Leah. - nyöszörgött a lány.
- Rebecca üres otthon a hűtő. Muszáj. - kezdtem el tolni.
- Rendben. - ejtette le kezeit, majd elkezdtünk öltözködni.
Mikor felvettem a táskám, óvatosan letettem a kulcsom a székre, majd megérintettem Liam kezét, és rámutattam. A fiú csak bólintott, és mosolygott. Elindultunk ki. Becsuktam az ajtót,de még előtte rákacsintottam Harry-re, hogy tudja, jövök vissza. Csak mosolygott.

- Menjünk a kisboltba a sarkon. - javasolta Rebecca.
- Rendben.
Azzal elindultunk arra. Mikor beléptünk a boltba, megszólaltam.
- A francba. Szerintem otthagytam a kulcsom. A tied itt van, igaz?
- Persze. Majd holnap megkapod. - nevetett.
Bevásároltunk mindent, ami kellett. Elindultunk fel a lakásunkhoz.
Éppen nyitotta volna ki az ajtót, mikor megszólaltam.
- Elfelejtettünk tejet venni.
- Basszus tényleg.
- Pakolj el, mindjárt jövök. Visszamegyek érte. - mondtam, majd a kezébe nyomtam a zacskót, amit én vittem.
- Rendben. Siess.
- Igyekszem. - nevettem, majd elindultam a lifttel fele. Tudtam, hogy egy darabig nem fog látni.

Hallottam, amint becsukja maga mögött az ajtó. Kezdődik. Irány fiúkhoz. Visszasétáltam, majd benyitottam. Tudtam hol a pótkulcs rejtekhelye.
- Na, hogy halad a meglepetés? - állt elém Louis.
- Remekül. De te honnan tudod?
- Mikor Liam elment, elmondta mire készül. - nevetett a fiú.
- Szerintem ez nagyon nyálas. - mondta Zayn.
- Te csak foglalkozz az ujjplasztikáddal. Még mindig haragszok rád. - szóltam rá.
- Miért is? - ölelte át a derekam Harry.
- Mer tagnap este belemarkolt a fenekembe. - nevettem.
- És te ezen nevetsz? - ijedt meg a szerelmem.
- Igen, mer kapott egy szép pofont. - nevettem.
- Jah. - húzta el Zayn a száját.
- Helyes. - nevetett Harry.
- Mi van haver, vicces? Ha tudnád, milyen jó segge van a csajodnak…- vigyorgott gonoszul Zayn. Harry-nek elkerekedett a szeme.
- Most meghalsz. - kezdte el üldözni. Aztán szépen rávetődött.
- Állj már. Tudom, hogy jó seggem van, de ha még egyszer megfogod én verlek meg. - nevettem.
Szétszedtem őket. Leültünk a kanapéra, majd szépen mindenki csatlakozott hozzánk. Louis lehozta a laptopját, és elindította Youtube-ról az I'm a barbie girl-t.

Harry előszeretettel játszotta benne Ken-t, Louis természetesen Barbie volt. Szépen leutánozták a klipet. Mi csak röhögtünk.
- Srácok elég. Fáj a fejem tőletek. - nyafogott Niall.
- Nem is tudom, ki énekelte éjszaka a pulton a We will rock you-t, és léggitározott meg ír táncolt hozzá. - nevetett Lou.
Mindenki szakadt.

Leutánozták Niall-t, majd kaptam egy üzenetet. Liam-től jött.
"Ha nem baj, nem megyek haza ma."
"Dehogy baj. Jók legyetek. Lou üzeni: Javasolom egy bizonyos gumiból készült tárgy használatát."
Írtuk meg a választ. Ebből is nevetés lett. Kérdőn Harry-re néztem.
- Persze, hogy nálam alszol. -  nevetett mikor rájött, mit is akarok.

Rebecca szemszögéből:

Leah elment tejért. Bementem, majd kipakoltam. Egy kis motozást hallottam a szobám felől. Biztos a szomszéd. Nem különösebben zavartattam magam. Aztán egyszer csak csörgött a telefonom. Liam hívott. Felvettem.
- Szia Csipkerózsika.
- Szia.
- Kérlek nézzetek meg minden ablakot, be van-e csukva. Egyszer mer eső lesz, másszor meg mivel Leah-ra kicsit rászálltak a fotósok.
- Rendben. Köszi, hogy szóltál. Majd mondom neki, hogy legyen óvatos. Még nincs itthon. Elfelejtettük a tejet, és visszament érte. Mindjárt megnézem az ablakokat.
- Rendben. Jó éjt Csipkerózsika.
- Szia. Szeretlek. -  de erre már nem kaptam választ, mer letette. Elindultam a konyha meg a nappali ablakok felé. Becsuktam mindet. Majd bementem először barátnőm szobájába, aztán a fürdőbe, de ott nem voltak nyitva az ablakok. Tudtam, hogy én úgy hagytam, szóval elindultam az ajtóm fele. Kinyitottam, de valami nem stimmelt. Világos volt bent, majd a fegyelmem az ágyamra terelődött. De több időm nem volt gondolkodni, mivel gitározást hallottam, majd az én Liam-am mézédes hangját. Elkezdett énekelni. 

You know I've always got your back girl
So let me be the one you come running to, running to, r-r-running
I say this, cause it's a matter of fact girl
You just call my name
I'll be coming through, coming through, I'll get coming

On the other side of the world
It don't matter, I'll be there in two, i'll be there in two, i'll be there in two
I still feel it everytime
It's just something that you do
Now ask me why I want to

It's everything about you, you, you
Everything that you do, do do
From the way that we touch baby
To the way that you kiss on me
It's everything about you, you, you
The way you make it feel new, new, new
Like every party is just us too
And there's nothing I could point to
It's everything about you, you, you
Everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
It's everything about you

Yes I like the way you smile with your eyes
Other guys see it but they realize that it's my, my lovin'
There's something about your laugh that makes me wanna have to
There's nothing funny so we laughing, no-no-nothing

Every minute, it's like a last so
Let's just take it real slow
Forget about the clock, that's tick-tick-ticking
I still feel it everytime
It's just something I have to do
Now ask me why I want to

It's everything about you, you, you
Everything that you do, do do
From the way that we touch baby
To the way that you kiss on me
It's everything about you, you, you
The way you make it feel, new, new, new
Like every party is just us too
And there's nothing I could point too
It's everything about you, you, you
Everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
It's everything about you

And you have always been the only one I wanted
And I wanted you to know without you I can't face it
All we wanna have is fun
But they say that we're too young
Let them say what they want

It's everything about you, you, you
Everything that you do, do do
From the way that we touch baby
To the way that you kiss on me
It's everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
Like every party is just us too
And there's nothing I could point too

It's everything about you, you, you
Everything about you, you, you
It's everything that you do, do do
It's everything about you

Teljesen elolvadtam. Ez a dal, meg a gitár, meg a sok gyertya a szobámba. Csodaszép volt. Ugyanis a szobám tele rakta kicsi gyertyákkal. Nagyon romantikus.
- Te hogy kerülsz ide?
- Leah segített. Nem véletlen felejtette el a tejet. Most nálunk van.
- Ezért hagyta ott a kulcsát. - állt össze a kép. A fiú csak bólogatott. - Köszönöm. - mondtam, majd átöleltem. - Ez gyönyörű volt.
Csókcsatába kezdtünk. Vacsoráztunk, majd olyan nyolc fele Liam küldött egy SMS-t Leah-nak, hogy nem menne haza. Eléggé vicces válasz érkezett vissza, amin sokáig nevettünk.
- Az biztos, hogy ha haza megyek megölöm Louis-t. - nevetett Liam.

Este mikor ültünk az ágyon, komolyan rám nézett és megkérdezte.
- Most már elhiszed, hogy nem fogsz bennem csalódni? - kérdezte.
Bólogattam.
- És lennél a barátnőm?
- Határozottan…. Igen. - mosolyogtam.
Liam Payne megkért legyek a barátnője. Még pedig milyen cuki módon. Imádom. Ő az igazi. Benne nem fogok csalódni.

Csak elmosolyodott, majd megcsókolt. Egyszer csak azt veszem észre, hogy engedelmeskedek a keze finom nyomsásnak, és hátradőlök az ágyon. Fölém tornyosult, majd folytattuk azt a csodásan vad, de mégis gyengéd csókcsatát. Éreztem a közelségét, a szeretetét. Hihetetlen, hogy egy világsztárban találtam meg a szerelmem. De nekem ez így tökéletes. Szeretem és kész. Nem tudom mikor aludtunk el, de olyanokat tudtam meg róla, amiket nem is gondoltam volna. Most felszabadult volt, és önfeledten boldog. Ilyennek akartam látni mindig is. Így a legszebb. Így az igazi Liam. 

2 megjegyzés: