2012. július 2., hétfő

29. ~Ügyetlenkedés és szerelem.*


Sajnálom, de valószínű, hogy holnap nem fogok tudni feltenni nektek új részt. Oka: az egyik legjobb barátnőmmel úgy döntöttünk rendezünk Pesten egy csajos napot. Csak mi ketten. Shopping, helyes pasik...stb. Remélem nem nagy baj. Köszönök szépen minden kommentet, és azért meg különösen hálás vagyok, hogy negatív véleményt nem kaptam. Ehhez is írhattok párat. Imádlak titeket!<3

29. ~Ügyetlenkedés és szerelem.*


Leah szemszöge:

Wooooooooooooooo. Harry megkért, hogy legyek a barátnője. Először nagyon meglepődtem, aztán persze, hogy igent mondtam. Hisz hihetetlenül szeretem. Nem jellemző rám, hogy ilyen hamar beleszeretek valakibe olyan szinten, hogy nem tudnék nélküle élni. Mikor Péterrel voltam együtt, fél év után sem éreztem ezt, nem hogy pár nap után.

Harry az én barátom. Persze tudom, hogy van több ezer "barátnője" és "felesége" világszerte, de hivatalosan csak az enyém. Senki másé. Remélem ezt Ő is így gondolja. Egyszer egy hatalmas röhögés hallatszott az emeletről. Összenéztünk a fiúval, majd elindultunk fel.
- Itt meg mi van? - kérdeztem, mikor fent megláttam a közlekedőbe Liam-et, Rebeccát és Louis-t szakadni, a földön pedig Zayn-t feküdni.
- Zayn… kijött… és neki ment….a…. a….a falnak. - alig bírta kinyögni a szavakat Liam, annyira nevetett. Harry-ből is kitört a nevetés.
- Hahaha. - mondta gúnyosan a földön fekvő fiú, aki csak a fejét szorongatta.
Én odasiettem hozzá, majd leguggoltam mellé.
- Zayn. Minden rendben?
- Persze-persze, csak fáj a fejem. - fogta a homlokát.
- Hadd nézzem. - toltam arrébb a kezét. Megláttam egy elég szép kis puklit a homlokán. Kicsit furcsa lehetett az arckifejezésem, mivel kezdett ijedt fejet vágni.
- Mekkora a baj? Őszintén!
- Egy szép kis púp. Gyere le. - húztam fel.

Lementünk. A többiek csak röhögtek az emeleten. Gondolom elmesélték Harry-nak, mivel Ő is a földön fetrengett a röhögéstől. Lent szépen előkaptam egy adag jeget a fagyasztóból, és a homlokára nyomtam. Átvette, és tartotta. Ekkor bejöttek a többiek.
- Mindig ilyenek vagytok koncert előtt? - kérdeztem.
- Milyenek? - fordult felém Liam.
- Hát Harry eltörte a csuklóját, Louis leesett az ágyról, és lehorzsolta a könyökét, Zayn pedig megvizsgálta a falat. Mindig ez megy? - nevettem.
- Hmm… - tanakodott Liam.
- Általában. - nevetett Harry.
- Akkor már értem miért vett fel minket Simon. Bár úgy tűnik, nem végzünk valami jó munkát. - szóalt meg Rebecca.
- Ti remek munkát végeztek. - húzta megához Liam.  - Más nem tudna nekünk olyan dolgokban segíteni, mint a tánc a koncerten.
Elnevettem magam. Imádom nézni őket, ahogy ilyen aranyosan szeretik egymást.

- Niall még alszik? - kérdezte egyszer Zayn.
Louis először kiegyenesedett a széken aztán elkezdett bólogatni gonoszul. Majd felállt.
- Hogy képzeli, hogy már csak Ő alszik? - kérdezte irónikusan.
Összenéztek a többiekkel, majd felrohantak az emeletre. Zayn ledobta az asztalra a jeget. Én szedtem össze, és tettem el. Utánuk mentem. Mikor felértem, mindenki az ajtóban állt, majd Louis benyitott.
- Háromra mindenki üvöltsön! - adta ki a parancsot suttogva. Bólintottunk. - Egy-kettő- három.
Elkezdtük kiabálni, hogy "Jó reggelt!". Aztán Louis felugrott az ágyra, és végigmászkált mindenhol, ahol nem hevert a fiú egyik testrésze. Éppen a két térde között ugrált, mikor Niall egyszer összezárta a lábát, és lefordította Lou-t az ágyról. Mi csak röhögtünk, aztán Liam is felugrott az ágy tetejére, és elkezdett ugrálni a párnán.
- Jó reggelt! - nézett fel Niall, majd a kezével leborította az párnáról a fiút, aki nagy csattanással és egy fájdalmas nyögéssel jelezte, hogy földet ért. Barátnőm természetesen egyből mellette termett és felhúzta. - Ébren vagyok. - mondta Niall, majd átfordult a másik oldalára, és lecsukta a szemét.
- Nem úgy tűnik. - nevetett Harry.
- Most már jó? - kérdezte gúnyosan Niall, miután felült.
- Tökéletesen. - ment oda hozzá Louis.
- Hagyjuk szegényt. - mondtam, majd kitessékeltem mindenkit a szobából. Mikor becsuktam az ajtót, hálásan nézett rám. Én csak visszamosolyogtam, majd lementem.

A konyhában mindenki nevetett.
- Szegény gyerek. Ezt az ébresztőt. - nevetett Zayn.
- Ő aludt ilyen sokáig. - rántotta meg a vállát nevetve Louis.
- Bocs Louis, legközelebb már hajnalba fent leszek. - jelent meg Niall az ajtóba, és mondta gúnyosan. - De ugye tudjátok, hogy ezt még kegyetlenül vissza fogom adni.
Mindenki nevetett, és "sajnálom" pillantásokat vetett a fiúra.

Rebecca csinált mindenkinek kávét. Pontosabban csak Louis-nak, Zayn-nek, és Niall-nek. Liam már ivott, Harry pedig teázott. Mikor a lány háttal állt nekünk, Liam odalépett hozzám.
- Gyere egy kicsit. - súgta a fülembe hátulról.
Én hátranéztem, majd bólintottam. Feltűnés nélkül kimentünk a konyhából, egyenesen a lenti fürdőszobába. Liam betessékelt gyorsan az ajtón, majd bezárta azt, hogy véletlen se nyisson be senki.
- Mi baj?
- A segítségedet akarom kérni.
- Miben?
- Meg szeretném lepni Rebeccát.
- És hogy jövök én ide? Mire gondoltál? - nem értettem.
- Holnap el kéne vinned valahova egy kis időre, és ideadni nekem a kulcsodat, hogy én addig bemenjek, és a szobájában várjam.
- Hmm. Ez aranyos. Akkor mondjuk… - érdeklődve nézett rám. - Holnap korábban lelépünk tőletek, azzal az indokkal, hogy még be kell mennünk vásárolni, ami nem is hazugság. "Véletlen" itt hagyom a kulcsom neked. Amíg mi a boltban vagyunk, Te szépen bemész és előkészíted a meglepetést. Nekem az ajtóba eszembe jut, hogy nem vettünk valamit a boltba, és visszamegyek. De igazából ide jövök. Ha ott akarsz aludni, csak hívj fel, és max. beköltözök a szobádba, ha Harry nem fogad be, bár azt kétlem.
- Remek ötlet. Köszönöm. - ugrott a nyakamba, és a szuszt is kiszorította belőlem.
- Igazán nincs mit. - mondtam mikor végre elengedett. - Akkor menj vissza, én várok egy kicsit, hogy ne legyen feltűnő.
- Rendben. - és elindult az ajtó felé.
- Liam. - szóltam még utána.
- Igen? - fordult vissza.
- Csak arra vagyok kíváncsi… mi lenne a meglepetés? Már ha nem titok. - egészítettem ki gyorsan.
- Nem az. Énekelni akarok neki. Viszem a gitárom is. - mondta vigyorogva.
- De aranyoos. Melyik dalt fogod előadni?
- Szerintem az Everything about you-t. - nyúlt szégyenlősen a nyakához.
- Óóóó. Remek. El fog olvadni. Nagyon édes ez az ötlet. - mosolyogtam.
- Köszönöm. És a segítséged is.
- Igazán nincs mit, de most már biztos keres Rebecca. - mondtam.
- Igaz. Majd a konyhába találkozunk. - mondta és kiviharzott.

De édes ez az ötlet. Biztos vagyok benne, hogy barátnőm egyből a nyakába fog ugrani. Liam-mel nagyon jól járt. Ez a fiú igazán szereti, és tiszteli. Nem tudom mi lett volna, ha inkább Zayn érdekli, aki olyan furcsa és titokzatos. Lehetséges, hogy a lány hatására megváltozott volna, de ezt már sose tudjuk meg. Nem is baj. Jó ez így, ahogy van.

2 megjegyzés: