2012. július 5., csütörtök

31. ~Interjú.*


Sziasztok!
Fontos bejelentésem van! Látom nem komiztok csak ha odaírom. Ez így nem valami jó. Szóval hajráá, mert nem szeretném mindig kiírni. Amúgy a héten megkaptam életem legcukibb komiját. Köszönöm szépen. Jó olvasást az új részhez. 

31. ~Interjú.*

A stadion. Egy hatalmas kör alakú építmény, melyben máris tapintani lehet az izgalmat a levegőben. Nemsoká öt fiú fog fellépni. Ez a hír mindenkinek a lehető legmagasabb adrenalin szintet okozza. A srácoknak is, nekünk is, és biztos annak a sok millió rajongónak, akik otthon már biztos készülődnek. De vannak olyanok is, kiknek nem sikerült jegyet szerezni. Ők a tv előtt gubbasztanak, és várják a kezdést. De addig még van három óra.

A hatalmas építmény előtt álltunk, ami három óra múlva csordultig lesz emberekkel. Legalábbis reméljük, hogy teltház lesz. Most még minden kihalt volt, de ez nem sokáig marad így. Elindultunk a bejárat fele. Hallottam a mellettem álló Harry szívdobogását, ami valószínű nagyon hangos volt, mivel az enyém szinte minden zajt elnyomott a zakatolásával. Beléptünk az ajtón. Egyenesen a színpad fele vettük az irányt, ami most kék, ezüst, és lila színekben pompázott. Mindenhol emberek rohangáltak vezetékekkel, dobozokkal vagy éppen csak a fülhallgatójukba beszéltek. Nyüzsgés volt. El se hiszem, hogy ennek én is a részese vagyok. Olyan meseszerű az egész. Ráadásul az életem szerelmével.

Egyenesen a színpad mögötti részre mentünk. Először is egy interjút kellett adniuk a srácoknak.
- Sziasztok fiúk. Nagyon izgultok?
- Szia. - köszöntek.
- Persze. - válaszolt Zayn.
- Pedig az ember azt gondolná, már megszoktátok.
- Ezt sose lehet megszokni. Mikor kiállsz az elé, a sok ember elé, és látod, hogy csak azért vannak itt, hogy téged meg a legjobb barátaidat hallják az valami…leírhatatlan. - mondta Harry azzal az édes mosolyával. Louis átkarolta a vállát.
- Akkor ezt csak a rajongókért csináljátok? Nem a hírnévért vagy a pénzért?
- Csakis a rajongókért, hiszen nélkülük sehol se lennénk. Ha Ők nem szavaznak ránk annyiszor még az X Faktor-ban, most nem lennénk itt. - szólalt meg Liam.
- Mégse jutottatok be a legjobb kettőbe. Milyen érzés volt?
- Hát… szerettünk volna ott lenni, és nyerni, de úgy gondolom, Rebecca és Matt jobban megérdemelték. Keményen dolgoztak, és minden energiájukkal azon voltak, hogy győzzenek. És most már látom, nem kellett nekünk ahhoz megnyerni az X Faktor-t, hogy rengetegen szeressenek. - mondta Niall. Ismét meglepett. Egyre inkább felnőtt a szememben.
- Mit akartok még elérni? Mi a következő cél? Milyen szeretnétek, hogy legyen az életetek? - kérdezte a riporter.
- Szeretnék elmenni egy turnéra. Ez a következő cél. Jó lenne látni, más országokban is szeretnek-e minket. De az életemen nem változtatnék. Jó így, ahogy van. - mondta Louis.
Mindenki bólogatott.
- Érem. Fiúk. Láttak titeket a kórházban két napja. Látom is, hogy Harry keze gipszbe van. Mi történt?
- Egy kicsit ügyetlen voltam, és elestem. Meg már előtte is meg volt húzódva a csuklóm, és ez csak rásegített. - rántotta meg a vállát a kérdezett.
- Pontosan mikor és hol estél el? - jaj ne, el ne mondjon mindent.
- Lementünk egy kicsit a partra. Már este volt, és megbotlottam egy gyökérben. Ennyi a nagy sztori. - nevetett.
- És ha szabad megkérdeznem, kik Ők? Már annyiszor látták őket a házatok előtt, és ha jól tudom, a kórházban is ott voltak. - mutatott felénk, és hirtelen a kamera is minket vett.
- Ők a barátaink. Simon választotta őket segítőnek mellénk, de mi nem úgy tekintünk rájuk. Csak barátok.  - mondta Zayn, és kedvesen mosolygott ránk.
Harry rám nézett, és tudtam, mit akar. Kicsit megijedtem.  Mindig is féltem a médiától, és a közönségtől. Ijedten néztem rá. Kicsit meglepődött, majd szeretetteljesen nézett rám, és aranyosan elhúzta a száját.
- Felteszem a kérdést, amire minden rajongótok kíváncsi: Van most valami szerelem a bandába?
Na itt én is, és Rebecca is megijedt még jobban. Mindenki csendbe maradt. A szívem úgy dobogott, hogy szerintem a kamerába is belehallatszódott.
- Ezt miből gondolod? - tette fel a kérdést Louis.
- Csak itt ez a két gyönyörű lány, és nehéz figyelmen kívül hagyni őket. Szóval? - nevetett a pasas. Harry megint kérdőn nézett rám. Egyszer ki kell derülni. Egy aprót bólintottam. Elmosolyodott, majd már vette is a levegőt, hogy beszéljen.
- Hát, ha köztünk marad elmondom. - kacsintott a kamerába.
- Persze, hogy köztünk marad. - nevetett a fickó, és visszakacsintott a fiúra.
- Akkor van.
- Nagyszerű. És ki az?
Harry odajött hozzám, és átkarolta a derekam.
- Hivatalosan is együtt vagyunk Leah-val. - mondta, majd nyomott egy puszit az arcomra.
- Remek. Mióta?
- Ma reggel kérdeztem meg lenne-e a barátnőm. - nyúlt szégyenlősen a nyakához a fiú.
- Akkor ez nem régi. Remélem sokáig fog tartani. - mondta a riporter.

- Srácok! Mozgás-mozgás. Idő van. - tolta el őket egy negyvenes nő.
Bementek ez ajtón. Mi kint maradtunk. A pasas ránk pillantott, majd intett a kamerásnak, és odajöttek hozzánk.
- Szóval Leah, igaz? És…
- Rebecca. - mosolygott barátnőm.
- Nagyon örülök, hogy megismerhetlek titeket.
Bólintottunk.
- Meséljétek el, mi pontosan a feladatotok!
- Csak figyelnünk kell a fiúkra, hogy ne csináljanak semmi hülyeséget, de Harry-nek még így is sikerült. - nevettem.
- És a nap 24 órájában figyeltek rájuk?
- Általában 9-re megyek hozzájuk, és mikor hogy sikerül hazaérni. - mondta barátnőm.
- És mi a véleményetek a fiúkról? Olyanok, amilyennek elképzeltétek Őket otthon?
- Az igazság az, hogy amíg ide nem költöztünk semmit nem hallottunk róluk. Nem is ismertük őket. Egy napra rá, hogy megjöttünk meghallottuk a neten a WMYB-t, és megtetszett mindkettőnknek. De nem tudtuk, hogy Ők éneklik. Aztán délután találkoztunk Simonnal. Még aznap bemutatott a fiúknak. Akkor kezdett derengeni. Szóval az ég világon semmit nem tudtunk róluk. - meséltem.
- De most már azért jobban ismerjük őket. - egészítette ki barátnőm.
- Miért, honnan jöttetek?
- Budapestről. - monda Rebecca.
- Igen? Akkor magyarok vagytok. Pontosan mikor jöttetek?
- Csütörtökön. - nevettem.
- És pár nap alatt megtaláltátok a világ legjobb munkáját úgy, hogy nem is ismertétek a fiúkat. Tudjátok, hány lány lenne a helyetekbe?
- Tudjuk. Szerencsések vagyunk. - mondta barátnőm.
- Rebecca. Hozzád lenne egy kérdésem. - fordult felé. - Neked nincs kiszemelted a bandában?
- A srácok nagyon kedvesek, és aranyosak, de senkivel nem  vagyok kapcsolatba. - adott egy kibúvó választ a barátnőm. Ez igaz, hisz még nincsen együtt Liam-mel.
- Értem. És Leah. Milyen érzés, hogy te vagy Harry Styles barátnője?
- Én nagyon szeretem Harry-t, és Ő is engem. Igazán örülök, hogy a barátnője lehetek. Persze tudom, hogy van több ezer "barátnője" és "felesége"  világszerte, és remélem nem haragszanak meg rám. Nem akarom tőlük elrabolni Harry-t. - nevettem.
- Szorítok nektek. Igazán összeilletek. Köszönöm az interjút lányok. Sziasztok.
- Szia. - köszöntünk el.

2 megjegyzés: