2013. április 26., péntek

IV. 36. ~Jövő.*


Nos manook!
Kötelességemnek érzem elmondanom, úgy olvassátok ezt a részt, hogy ez az utolsó. Hamarosan felteszek egy búcsú bejegyzést, melyben annyi mindent el akarok mondani. Csak azt akartam, hogy tudjátok, és úgy olvassátok ezt a fejezetet: EZ AZ UTOLSÓ. Kicsit rossz érzés ezt így leírni, meg belegondolni, de egyszer mindennek vége szakad, nem? Hát...sajnálom, és jó szórakozást. 

IV. 36. ~Jövő.*

Sophie szemszögéből:

- És azóta tökéletesen élünk. Megtanultuk értékelni az élet minden részletét. Ennyi kellett, hogy felnyissa végleg a szemünk. - magyarázza Harry, majd belekortyol a teájába.
- De még várt ránk egy feladat. Megnyugtatni mindenkit, hogy soha többé nem ijesztjük meg a rajongókat ennyire. - nevet Louis.
- Persze azóta is akadtak nehézségeink, de ezek kivétel nélkül szükségesek voltak a jóhoz. - felel Zayn, és arra a csodás kisgyerekre néz a karjaiban. Azt hiszem elmondhatom, hogy 20 év után is sikeres a banda, és túlszárnyalták a Beatles teljesítményét. Mázlistának érzem magam, hogy éppen engem kértek fel arra a megtisztelő feladatra, hogy írjak róluk egy regényt. El sem tudom mondani, mennyi minden változott meg, azok alapján amelyeket elmeséltek nekem. Megismertem az egész életüket. Olyanokat tudtam meg, melyeket soha nem hoztak napvilágra. De a személyiségük csöppet sem változott. Ugyanolyanok mint 20 éve. Talán annyival lettek másabbak, hogy kicsit beljebb nőtt a fejük lágya, de nem sokkal.
- Meséljetek nekem kicsit a gyerekekről. Azt is bele kéne írni a végére, hogy teljes legyen a könyvetek. - mosolygok, és végigmérem a kis csöppséget, melyet Zayn szorongat. Harry kezd bele elsőnek, mivel ülősorba haladunk.
- Nekünk született a bandából leghamarabb gyerekünk. Matthew 16 míg Fanny 14 éves. Mindig is ez volt az álmom, és Leah valóra váltotta nekem. A fiam meg tudja védeni a kislányomat mindentől. Már kezdik is, mivel Fanny tényleg nagyon szép és csinos már most, és Matt nagyon félti. De azért Matty is csajozik már rendesen, hisz 10.-es. Most is van barátnője, akit nagyon szeret. Nem is csodálom, hisz rendes lány. Már nekünk is bemutatta. Fanny nemsoká megy gimibe, pont oda, ahova Matt is jár. Remélem, mindig megmarad köztük ez a figyelmes védelem a másik iránt. Örökölték a göndör hajunkat, de mindketten vasalják, míg Matt Leah szemét, Fanny pedig az enyémet kapta. - meséli Harry. Annyira szeretetteljesen beszél róluk, hogy nem bírom visszafogni a mosolygásomat. Biztos vagyok benne, hogy mindennél jobban szeretik a gyermekeiket, és csodás szülő vált belőlük. Ezután Zayn következik.
- Nekünk 7 éves a kisfiunk, de még mindig imád a hasamon aludni. Hihetetlen, mennyire édes tud lenni egy kis csöppség. Teljesen megváltoztatta az életünk. Nem is tudom, hol lennék Daniel és Will nélkül. El sem tudom mondani, mennyire örültem, mikor a karjaimban tarthattam, vagy mikor kimondta; Apa. Régen azt hittem, soha nem leszek képes családban élni, de már rájöttem, mekkora hülyeséget gondoltam. A család kell az élet boldogságához. Ehhez csak egy csodás lány, Will és ez a kis csöppség, Danny kellett. - szorítja még jobban magához Zayn az alvó kisfiút a hasán. Olyan gyengéden tartja, mintha attól félne, hogy árt neki. Hiányzik, hogy nekem nincs családom, de 25 évesen még ráérek azt gondolom. Most Liam számol be.
- Nekünk is egy fiunk van, Jack. Még csak 12 éves, de már úgy focizik velem, mint Niall. Annyira büszke vagyok rá. A csapatban, ahol játszik, ő a legügyesebb. Szinte már most sztárként ünneplik. Biztos vagyok benne hogy nagyon sokra fogja vinni, mint a sport, mint a tanulás terén. Süt róla az okosság, és mindennél jobban szeretem. Rebecca szőkés-barna haját örökölte, de a szeme az enyém. Már most egy pici Don Juan. Szerintem félhetnek tőle a lányok, ha felnő. - nevet Liam. Elmosolyodok a képek alapján melyeket kapok tőlük, hogy körül tudjam majd írni a gyerekeket. Tényleg jóképű kisfiú, pont úgy, mint mindenki. Hevernek már az asztalon egészen régi képek is a kisbaba korból. Hihetetlen, mekkora a hasonlóság a szülőkkel.

Liam után Niall következik.
- Nekünk egy 15 éves lányunk van, aki úgy döntött kolis lesz Manchesterben. Nagyon hiányzik, de .-es és joga van megtapasztalni az életet. Nem tartjuk vissza Des-sel, de nem is repesünk az örömtől, hogy az ország másik végén van egyedül hétköznap. Bár abban biztos vagyok, hogy felhívna, hogy segítség kell, és menjek oda, mire persze szó nélkül rohannék. Amy pont úgy néz ki, mint Des, csak talán a hajszíne az enyém. Tejes egészében arra a lányra emlékeztet, akit fiatalként megismertem. Pont, mint az Édesanyja. Csinos, szép, okos fiatal nő, pont ezért féltjük. Bármi történhet vele a koliban. Már bontogatja a szárnyait a pasizás terén, de bízom benne. Azért aggódó Apa révén nekem is vannak hírforrásaim Manchesterből. - magyarázza Niall nevetve. Rá vall ez a masszív gondoskodás. Mosolyogva igazítom meg az asztalon az apró gömböt, mely mindent felvesz, hogy az összes részlet és észrevétel megmaradjon. Ez a kedvenc kis kütyüm. Imádom, hogy akkora mint egy üveggolyó, és úgy is néz ki. Minden fele kamerázik és a hangot is felvesz. Ezáltal minden pontosan megmarad, és majd tökéletesen le tudom írni. Végül Louis következik.
- Nekem két lányom van. Egyikük 14 míg a másikuk 15 éves. Liliana a fiatalabb, míg Veronica az idősebb. Mindig is két kislányt akartam, és szerencsére meg is kaptam. Vicky-vel nagyon odafigyelünk rájuk. Mindent megkapnak, amire csak vágynak, de nem kényeztetjük el Őket. Csak ahogy minket neveltek annak idején. Lily most 9.-es, míg Vera 8.-os. Imádják egymást, de azért a kóborló ruhákat nem nagyon tűrik meg. Én is hasonlóképpen vagyok, mint Niall, mivel a lányok már kezdik a pasizást, de tisztában vannak vele; Apuka puskával jár. - nevet Louis. Mindenki csatlakozik. Hiába nevetünk halkan, Danny csak felkel Zayn hasáról. Zavartan néz végig rajtunk, majd Will-t kezdi hívni. A lány egyből besiet a konyhából, és leguggol a kisfiúhoz.
- Anya, mikor lesz vacsora? - dörzsölgeti a szemét álmosan Danny.
- Még messze van, de ha kérsz valamit, csinálok neked.
Will hihetetlen jó Anya. Azok alapján, amiket meséltek a könyvhöz, nem hittem, hogy ennyire képes családban élni. Biztos vagyok benne, nem akarja,  hogy Danny-nek is olyan gyerekkora legyen, mint neki, ezért bármit megtesz a fiáért és a biztonságukért. Kimennek a konyhába a többiekhez.

Végigmérem a srácokkal a képeket, melyeket adtak nekem a gyerekekről.
Harry lánya, Fanny igazán szép és csinos nagylány. Úgy látom, a cicaszeretet öröklődik a családjukban, mivel a kicsi kori képén egy macskával van. Az arca inkább Leah-éra hasonlít de a bőrszíne hófehér, mint Harry-nek. Hosszú barna haja van, mely próbál ugyan göndörödni, de látszik, hogy vasalja. A szeme tényleg zöld, akárcsak Harry-nek. Látszik rajta, hogy nagyon okos. Matthew-ról a kicsi kori képe igencsak vicces. Látszólag Leah lábán alszik egy hajóban. Göndör haja pont úgy meredezik az ég felé, mint Harry-nek. Hatalmas a hasonlóság. Viszont egy mostani képen nagyon szembetűnik, mennyire rosszfiús. Látszik, hogy vonzza magához a csajokat. Igazi jóképű rosszfiú. A haja most is úgy van vágva, mint Harry-nek, de kivasalja. Ahogy elnézem, szereti a gördeszkát. Nem csoda. Harry mondta, hogy sportos srác.

Ezután Jack képe akad a kezembe. Szerintem nagyon jól hangzik ez a név: Jack Payne. Ahogy végigmérem a képeit, egyre jobban kezdem megérteni, miért mondja Liam, hogy egy kicsi Don Juan. Jack már most szívdöglesztően néz ki. A frissebb képen úgy áll, mint egy modell. Hiába olyan vér is van benne, hisz Rebecca még mindig nagyon csinos, bár már nem modellkedik. Szőkés-barna haja kócosan, de mégis szabályosan meredezik az ég felé. Nagy barna szemein tökéletesen látszik, hogy Liam-től örökölte. Hihetetlenül néz ki ez a kissrác. Szerintem lehet tőle félteni a lányokat.

Amy képe ragadja meg a figyelmem. Tényleg úgy néz ki, mint Destiny. A kicsi kori képen egy medence szélén ül, és nevet. Hihetetlen, mennyire édes kislány volt. Szinte megragadja az arca a szemem. A mostani képen már nagyon látszik, hogy egy érett gimnazistáról van szó. Nagy kék szemei, melyek színe inkább Niall-ére, míg mérete Destiny-ére emlékeztet, képen keresztül is megragadják tekintetem. Megértem, miért félti Niall a pasiktól. Kétlem, hogy a srácok ellent tudnának állni egy ilyen vonzó lánynak, mit Amy. Niall és Destiny csodás munkát végzett.

Vera és Lily képére kalandozik a tekintetem. Veronica kicsit szeplős, akár Vicky kicsi korában. A különbség az, hogy neki megmaradtak tinédzserkorára is  kis pöttyök, de szerintem ez még szebbé teszi őt. Az első képen éppen próbálkozik egy iPhone megfejtésével, (nem is emlékszem már rá, hogy milyen volt az iPhone régi verziója. Az annyira ősi...) míg a másodikon csak az arca van. A szeme barna, amely meglepő, tekintve, hogy se Vicky-nek, se Louis-nak nincs barna szeme. Viszont Vicky családjában a szülőknek mind barna a szemük, így valószínű a lappangó gének tették ezt az apró játékot a lánnyal. Liliana-nak már kék a szeme, és olyan fehér a bőre mint Édesanyjának. A gyerek kori képen úgy néz ki, mint egy apró hercegnő, aki véletlen a valóságba csöppent a mese helyett. A friss képen neki is csak az arca látszik. Itt is felfedezek pár szeplőt, de csak nagyon halványan. A szeme élénk kékben játszik, akárcsak Louis-nak. Mindkét Tomlinson lány tekintete igéző, és meseszép arcot kaptak. Teljességgel megértem, miért készíti a puskát Louis. Lassan le sem tudják majd vakarnia srácokat az ajtajuk elől. 


Végül Daniel képét is megvizsgálom. Édes ez a kisfiú. Az első képen egy mackójelmezben ül a földön, míg a mostani képen látszik, hogy igazi rosszfiú a srác, mint Zayn. Akkor menő OBEY sapiban már mutogat. Látszik, hogy két laza szülő neveli, akik azért kemények is tudnak lenni, ha kell. Nagy barna szemei vannak, melyeket teljes egészében Zayn-től kapott. A bőre viszont világos, akárcsak Will-nek. Ahogy elnéztem a haja sötétbarna, ami nem meglepő két ilyen hajú szülő mellett.

A srácok gyermekei mind életrevaló, okos, szép kis csemeték. Nagyon jól összehozták a gyerekeket. De valami ott motoszkál a fejemben. Ezt muszáj megkérdeznem.
- Nem érik a gyereket nehézségek, mert Ti vagytok a szülők?
A srácok összenéznek, melyből leveszem, hogy rátapintottam a lényegre.
- Sajnos előfordul, de már hozzászoktak, és tudják, hogyan kell az ilyen helyzeteket kezelni. - magyarázza Harry.
- Sokan felismerik Őket a tévéből, vagy a nevükről, de ezt már elfogadták, és azt hiszem nagyon büszkék ránk. - mosolyodik el Niall. Gondolom, eszébe jut a lánya.

Ebben a pillanatban éppen a nagyobbik lány Vera siet be a nappaliba.
- Anya? - kérdezi zavartan, mikor nem találja körünkben Vicky-t.
- Konyha. Baj van Kincsem? - áll fel Louis egyből.
- Ben átvert, de tökön rúgtam. - feleli egyszerűen, és kicsit még ki is húzza magát. Louis szeme először kikerekedik, majd megöleli a lányt.
- Sajnálom. És szép volt. - tartja fel nevetve a kezét, hogy csapjon bele, amit lánya nevetve megtesz.
- Kösz Apa. - nevet Veronica is, majd bemegy a konyhába.                   
Louis elégedetten visszatelepszik körünkbe. 
- Haver, nem lennék a lányod pasija. Terrorba élnék. - nevet fel Niall, és oldalba löki Louis-t.
- Még jó, hogy nem lennél! És helyesen cselekedett. Megkímélt egy úttól a srác házához. - feleli komolyan az Apuka. Megdermedve értelmezzük szavait, melyeket azért nem vártam volna el tőle. Ekkor Louis felnevet. Még mindig imád viccelni és a frászt hozza ránk néha.

El sem tudom mondani, mennyire szerencsésnek érzem magam, hogy erre pont engem kértek fel. Ez hatalmas megtisztelés, hogy megismerhettem ezt az 5 csodás férfit. A könyvemhez nyomoznom kellett utánuk kicsit, de szívesen tettem. Hisz én még csak 7 voltam, mikor megjelentek, de azóta is sikeresen állják a sarat. Ezért tisztelem őket. A régi képek alapján, amiket találtam róluk, szinte semmit nem változtak. Persze öregedtek, de ugyanaz az az 5 vidám srác áll előttem, akik a régi videókban bolondoznak. Kis közvélemény kutatást is végeztem. Felkerestem régi nagy directionereket, akik jegyeket nyertek. Azt mondják, mái napig elmennek néha-néha egy-egy koncertre, vagy mosolyogva hallgatják a srácok számait. Ha majd én is elérem a 40-et, mint Ők, szeretnék ilyen boldog lenni tudva, elértem, amit lehetett. Boldog nagy családot szeretnék, mint nekik van, és olyan okos, szép gyerekeket. Azt hiszem, bár nem tudtam elejétől kezdve követni pályafutásukat, mégis Ők a példaképeim. Felnézek rájuk, mert akármi állt közéjük közösen oldották meg. Soha nem unták meg egymást, és 23 éve kitartanak a banda és a rajongók mellett. Lehet a zenéjüket és a nevüket a mai fiatalság már kőkornak nevezi, de azért mégis elmennek a koncertjeikre, ahol éneklik a szöveget. Ők azok az emberek, akikre igenis érdemes felnézni, tisztelni minden hibájuk ellenére. Mert Ők sem tökéletesek mégis megmozgatták a világot a zenéjükkel. A cselekedeteikkel több ezer emberen és állaton segítettek. És este boldogan hajtják a fejüket a párnára tudva, hogy ma is a maximumot nyújtották. Még 40 évesen is. Van egy csodás családjuk, és az életük még mindig zajlik, akár a kezdetekkor. Mi, ha nem ez az igazi siker?! Kik, ha nem Ők az igazi példaképek?! 

6 megjegyzés:

  1. neeee! VÉGE VAN! :((( nem akarom!:( <33 imádtam pedig ezt a blogot,örökké kedvenc marad!*-*<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos vége. annyira sajnálom. fáj a szívem, hogy itt kell hagynom. aranyos vagy, hogy ez marad a kedvenced :')

      Törlés
  2. Sajnálom hogy még csak most tudtam elolvasni és csak most írok..:| Annyira szerettem ezt a blogot*-* Lesz majd új blogod?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De hülye vagyok..látom már kiírtad a másik blogod..xd Az biztos hogy olvasni fogom!:))

      Törlés
  3. fúú baszki most akkorát káromkodnék még elviseltem volna pár 100 fejezetet!! nem lehetne 5 évad?? o.O kérlekkkkkkkkkkkkkk annyira imáésom ez a blogot pl lehetne hogy a kölkök életéről írsz egy blogot hoghy már az ősök meghaltak!! haaaa.... ez nem jó ötlet??? kérlek ne hagyd abba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi, hogy késve írok, de muszáj volt itt lezárni. jó ötleteid vannak, de sajnos már nem valósíthatom meg őket. ezen a blogon nem, de ha szereted az írásaim, akkor szívesen várlak a másik blogomon :)

      Törlés