2012. szeptember 28., péntek

Második díj.*

Hűűűűűűh. Köszönööööm szépeeeeen. Megvan a második díjam is. Azt hiszem fogalmazhatok úgy, hogy második évad, második díj. Köszönöm Beleszeretsz blog :)

Szabályok: 
- Mindenkinek kell 11 dolgot írnia magáról!
- A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
- A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
- 11 blognak tovább kell küldeni! (sajnálom, ha nem lesz 11, de akit szeretek, annak továbbküldöm.)
- Nincs vissza adás-jelölés. 

11 dolog rólam: 
- Most éppen egy hatalmas karcolás van a csuklómon, ami rohadtul fáj, mivel barátnőm (Rebeka) nyuszija megszökött, és megkarmolt.  
- Szeretem a Barátok közt-öt. 
- Már egy fél éve gitározok, és jól megy. 
- Szeretem az angolt. 
- A gimibe második nyelvként oroszt tanulok. 
- Éjszaka szeretem átölelni a kispárnám. xd
- Egyszer reggel úgy keltem, hogy  keresztbe feküdtem az ágyon oldalt a díszpárnákon (természetesen a kispárnám vittem magammal), és a távirányítót ölelgettem. :$
- Minden reggel, mikor megyek a suliba az LWWY szól a fülesemen. 
- Imádom Rebekát. <3 
- Most éppen nála alszok. 

11 kérdés Dóritól: 
- Viszel személyes vonásokat a karaktereidbe? 
Igen. Mindenkit mintáztam valakiről. Ezt persze nem úgy kell érteni, hogy mindenki "létezik", hanem keveredik egy karakterben sok ismerősöm tulajdonsága. Persze ez a One Direction-ra nem vonatkozik. 
- Ki a kedvenc könyvbéli karaktered, és miért? 
Ez lehet furcsán fog hangzani, de van egy könyv, amit szinte minden nyáron elolvasok, és soha nem unom meg. Ez a Csukás István: Nyár a szigeten. Belőle van a kedvenc szereplőm: Boka. Nagyon karakteres, és vezér egyéniség. :$
- Melyik filmbe/könyvbe/sorozatba csöppennél bele szívesen? 
Talán a Lopott időkbe. mindig is érdekelt, hogyan lehetne idővel élni. :D
- Miért pont a blogspot? Miért itt blogolsz?
Mert szerintem ezt viszonylag könnyem meg lehet találni, és gift-eket is enged feltenni.
- Ha egy csettintésre menne, változtatnál magadon valamit? 
Igen. Mindent! Én nem szeretem magam! Hihetetlenül csúnya vagyok. :/
- Van olyan személy az életedbe, aki előtt egy morzsányi titkod sincs? 
Igen. Az a bizonyos sokat emlegetett Rebeka, aki most is itt ül mögöttem, és remélem mindjárt nyom egy puszit az arcomra ezért a mondatért..... És meg is kaptam. :P
- Mi az a hely, ahol még sosem jártál, de egyszer nagyon szeretnél elmenni oda? 
Londont mondhatnám, de ott már voltam. Szóval legyen Miami. 
- A történeted szereplői közül meg tudnál nevezni egyet kedvencednek? 
Sokan úgy gondolhatják, hogy Leah a kedvencem, mivel mindig az ő szemszögéből írok, de ez nem így van. Mindenkit szeretek a sztorimban, hisz én alkottam. :D
- Mi a kedvenc hangod? 
A "háromszólamú" a telefonomon, és ez most kockán hangzik, de tényleg imádom hallani azt a hangot. xd
- Várod már a telet, vagy épp a nyarat könyörgöd vissza? 
Nem annyira szívlelem a nyarat. Én nem szeretek napozni, se izzadni. De a nagyon hideget se szeretem, mikor fázok. egy köztes állapot az igazi. 
- Van olyan dolog, ami motivál írásban? 
Általában elég, ha meglátok egy romantikus képet, meghallok egy zeneszöveget vagy elolvasok egy idézetet, és már jön is az ihlet.  

11 kérdés tőlem: 
- Milyen nemzetiségű X-Faktorokat nézel? Csak magyart? 
- Mi a kedvenc számod a One Direction-tól? 
- Mi a kedvenc számod nem a srácoktól? 
- iPhone 3, 3S, 4, 4S, vagy 5? 
- Szereted Ed Sheeran számait? Ha igen. melyik a kedvenced? 
- Jól énekelsz? 
- Játszol valamilyen hangszeren? 
- Mi a csengőhangod? 
- Van kedvenc plüssöd? 
- Hány éves vagy? 
- Tudja valaki, hogy írsz? Ha igen, ki?

Pár ember, akinek tovább küldöm. 


Még egyszer nagyon nagyon köszönöm még egyszer. ez nekem nagyon sokat jelent. Ez az első blogom, ami két díjat is hozott. Tulajdonképpen erre blogra kaptam egyedül díjat. Szóval imádlak titeket! <3

6 megjegyzés:

  1. biztos vagyok benne, hogy nem is vagy csúnya:) egyébként gratulálok!megérdemled!:))

    VálaszTörlés
  2. Én is szertem a Barátok köztöt, és én is imádom a párnám ölelgetni :) Egészen biztos, hogy nem vagy csúnya!!!! Nagyon megérdemled a díjakat! :) Gratulálok! ^^ Remélem még sokat olvashatjuk a blogod <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóóó nagyon köszönöm ezeket a szép szavakat.*.* <3 sok a közös bennünk. :D

      Törlés