2012. szeptember 4., kedd

II. 14. ~Álompasik.*



Rebecca szemszögéből:

Felmentünk a szobánkba Liam-mel.
- Csipkerózsika. Valahol lent hagytam a telefonom. Megyek, megkeresem. Mindjárt jövök. - mondta, és már ki is ment. Meg se várta a válaszom. Pedig tudtam, hogy a nappaliban hagyta a sarokba lévő szekrényen. Na mindegy. Úgyis megtalálja. Elindultam a fürdőszobánk fele, hogy letusoljak. Felgumiztam a hajam, majd elkezdtem készülődni. Már csak fehérnemű volt rajtam, mikor nyílt az ajtó, és Liam jött be rajta. A telefonját babrálta,így először nem vett észre. De aztán felnézett, és meglátott. Kiejtette a kezéből a ruháit, és a törölközőt. Ő is zuhanyozni jött.
- Wow. - tette le a pultra a telefonját, és mondta elismerően.
- Na! Liam. - pirultam mint állat.
- Mi az? Nem értem a nőket. Ha fehérneműbe látod őket fel vannak háborodva, bezzeg ha bikinibe, semmi bajuk nincs. - állt közvetlen elém. Elnevettem magam. - Szóval ez igazán nem zavarhat. - karolta át a derekam, és megcsókolt.
Olyan vadul csókolt, hogy csak ámultam. De nagyon tetszett. Nekitolt a falnak, és hozzám simult. Ismét a combom alá nyúlt, és maga köré fonta azokat. Hozzá simultam, és most én voltam a magasabb. Így nem nehéz. Az arcához nyúltam csók közben, majd a kezem végigsiklott a nyakán, és a karja felé indult el. Éreztem, hogy minden izma be van feszítve, ahogy tartott. Megint elképedtem, hogy milyen izmos. Még mindig nem szoktam meg. Egy igazi álom pasi. Követtem a karját az ujjaimmal, majd megfogtam a kezét, ami a derekamon pihent. Elindult. Közbe én még mindig rajta csüngtem. Az ágy előtt megállt. Én lehuppantam a földre, majd meglöktem.
- Hűh. - mondta elismerően, mikor landolt háton az ágyon.
Csak elmosolyodtam, és felhúztam a szemöldököm egyszer, jelezve, hogy ilyet is tudok.  
Letérdeltem, és fölé hajoltam. Elmosolyodott. Élvezte a helyzetet, és én is. Elkezdtem felhúzni a pólóját. Ha már én fehérneműbe vagyok, legyünk kvittek. Levettem róla a pólót, majd megcsókoltam.  A keze átkarolta a derekam, majd kipattintotta a melltartóm pántját. Hagytam, hogy oldalra dobja. A hajamba túrt. Én közelebb húztam magamhoz, majd ránehezedtem.
A hátamon pihenő kezét lejjebb csúsztatta, és belemarkolt a fenekembe. Elmosolyodtam, majd kigomboltam a gatyáját, aztán megszabadítottam tőle. Most voltunk teljesen kvittek.
 Nem mesélem tovább. Mindenki tudja szerintem. De az érzéseimről, még egy kicsit beszámolok. Tudjátok, abban a pillanatban a torkomban dobogott a szívem. Liam minden egyes porcikáját imádtam. Már régóta akartam. Most végre kész vagyok rá. Már eljutottam arra a szintre, hogy bármit megtennék neki, és azt akarom, hogy mindig velem legyen. Elöntött a forróság, a szívem száguldott végig.

Vicky szemszögéből:

Felmentünk Louis-sal aludni. Mi már korábban zuhanyoztunk. Elkezdtem átvenni a pizsim. Louis megállt előttem. Én felnéztem rá. A keze a csípőjén pihent, és szemrehányón nézett rám.
- Tudod, ez az egész felöltözős dolog...Itt nem fog működni. - mondta semleges arccal.
- Louis! - kaptam fel a pólóm, és most már teljes pizsiben felálltam.
- Mi az? - kérdezte teljesen komolyan.
Nagyon csúnyán néztem rá. Semmi érzelmet nem mutatott. Már kezdtem elhinni, hogy komolyan mondta.
- Csak vicceltem. - csókolt meg.
Tudtam. Elmosolyodtam. Imádtam, mikor megcsókol. Ilyenkor mindig a torkomba kalapált a szívem. Soha nem fogom tudni megszokni.

Leah szemszögéből:

Harry felment letusolni. Én addig még rendet raktam a konyhába, és behoztam a poharainkat. Végeztem, és felmentem, de nem találtam Harry-t, se a szobába, se a fürdőbe. Biztos elment valahova, csak elkerültük egymást. Bementem én is zuhanyozni. Még bent felöltöztem a pizsimbe, ami egy fehér csipkés trikó, és egy hozzá illő francia bugyi volt. Ritkán hordtam, de szerettem. Csinosnak éreztem benne magam. Anno Péter kedvéért vettem föl gyakran. Kimentem, és Harry az ágyon ült. Meglátott. Nem szólt semmit, csak végigmért. Jó sokáig. Egy idő után meguntam.
- Harry?
- Hmm? - kapta az arcom fele a fejét.
- Mi az? - kérdeztem.
- Ez a ruha...Wow. - mondta ki végül.
Elpirultam. Felállt. Én is végigmértem. Csak egy alsó volt rajta. Az izmait is megvizsgáltam, de elsősorban nem az ragadta meg a figyelmem.
- Ez az alsó... - mosolyodtam el.
- Mondtam, hogy az egyik kedvencem. - indult el felém.
Ugyanis az a kis dínós alsó volt rajta, amit a pakolásnál fedeztem fel. Amire az volt írva: "Sex! Sex! I wanna sex!" Odajött hozzám, átkarolta a derekam, és megcsókolt. Csók közben elkezdett húzni az ágy fele. Követtem. A hátamra fektetett, és fölém tornyosult. Továbbra se estek ki nyelveink a megszokott ritmusból. A trikóm alá nyúlt, és a melleimmel kezdett játszani. Egy pillanatra eltávolodott.
- Teszteljük az új ágyat. - válaszolni se hagyott időt, és ismét az ajkamra nyomta a sajátját.
De ezt most nem. Ezt most nem lehet. A mellkasára helyeztem a kezeim, és elkezdtem tolni, mivel én már nem tudtam hátrébb menni az ágy miatt. Eltávolodott, és zavartan a szemembe nézett.
- Ezt most ne. - értelmezte a szavaim, sóhajtott egyet, lefordult rólam, és mellém feküdt. - Harry?
- Igen? - hallottam a hangját.
- Én nem azért mondtam, mert nem akarom... - ültem rá a hasára.
- Hát? - nézett rám kérdőn.
- Mert nem lehet. - még mindig nem értette. Láttam az arcán. Sóhajtottam egyet. - Istenem, hogy ti férfiak mennyire nem vagytok tisztában a női dolgokkal. Mindent a szátokba kell rágni. MEGVAN! - nevettem el magam. Kis hatásszünet.
- Hogy ti nők milyen bonyolultak vagytok... - nevette el magát.
- Igen? - kezdtem el csikizni a hasát.
- Kicsim!! - kapott a kezemhez. Ő is nagyon csikis volt.

***

"Don't wake me up-up-up-up."
Hallottam reggel. Mélyen beszívtam a levegőt.
- Jó reggelt Kicsim. - simította meg a hasam Harry.
- Don't wake me uuuuuuuuuuup. - énekeltem válasz képen Chris Brown kitartott hangját. Reggel meglepően jól ment.
- Leah tudod, hogy imádom a hangod, és énekelj nyugodtan tovább, de muszáj felkelned. Megígértük Niall-nek. - simította meg az arcom.
- Jó. - nyitottam ki a szemem, és felé fordultam. - Jó reggelt. - nyomtam egy puszit a szájára.
Elmosolyodott.
- Kelljünk fel. - ültem fel az ágyban. Az egyik lábam lelógattam, míg a másikat felhúztam. Harry is hasonlóan tett, és átkarolta a vállam.  Felálltam, és bementem a fürdőbe. 

4 megjegyzés: