2012. szeptember 10., hétfő

II. 17. ~A három nagy rajongó.*



- Sziasztok. Bocsi, hogy csak most jöttem. - felelte, édes csilingelő hangon.
Selena egyből felállt, és megölelte.
- Szia Demi.
És tényleg. Demi Lovato közeledett felénk. Még csak képen láttam, de az semmi a valósághoz képest. Demi nagyon szép, és csinos.

Mindenkinek adott egy puszit, és bemutatkozott. Nekem is adott, és kedvesen rám mosolygott. Ekkor eszembe jutott az én Szerelemem. DES. Ő sokkal tökéletesebb és szebb az én számomra, és nem adnám fel egy amerikai lányért. Nem a nemzetisége, hanem a távolság miatt. De ahogy bejött....mint egy pophercegnő.
- Menjünk táncolni. - állt fel Selena, és elindult Demi-vel. Tudtam, hogy legjobb barátnők, már gyerekkoruk óta. A banda, a csajok, és Justin is felállt, majd követték a két lányt. Hát én is mentem. Hiányzott Destiny. Már nem is tudom, hogy indult ez az egész, de egyszer csak már Demi-vel táncoltam. Lehet, hogy sok volt a pia. A lényeg, hogy Demi Lovatoval táncoltam, és élveztem. Aztán egyre közelebb, és közelebb kerültünk egymáshoz. Végül elkezdtünk fényképezkedni. Vagyis a lány előkapta a telefonját, és ragaszkodott pár közös képhez. Nem volt ellenemre. Hisz ő is egy híresség...egy nagyon szép híresség. Készen voltunk a képekkel, majd visszamentünk az asztalunkhoz. A többiek még táncoltak. Leültünk egymás mellé, és beszélgettünk.
- Izgultatok a koncert előtt? - kérdezte Demi.
- Igen. De így utólag már fölösleges volt. Hihetetlen, mennyien szeretnek minket Amerikában.
- Bizony. Láttam. Én is ott voltam. - nevetett.
- Igen? Hol álltál? - kerekedett ki a szemem.
- Elől Selena-ékkal.
- És miért nem jöttél fel utána hozzánk. - kérdezem.
- Volt egy kis dolgom, és el kellett jönnöm a felénél. Azért késtem még most is. - húzta el a száját.
- De azért tetszett?
- Nagyszerű volt. Hihetetlen hangotok van. - lökött meg egy kicsit.
- Neked se semmi. - löktem vissza, és ránéztem.
- Köszönöm. - nézett fel rám nagy szemekkel, lehajtottam a fejem, és sóhajtottam egyet. - Hogy hívják? - mosolyodott el, és fogta meg a karom.
- Tessék? - néztem fel rá értetlenül.  
- A lányt, akibe szerelmes vagy.
- Ezt honnan tudod? - zavarodtam össze.
- Megismerem ezt a sóhajt. - mosolyodott el szélesen.
- Destiny Stafford. Együtt vagyunk, de a média nem tudja. Ez ő. - kaptam elő a zsebemből az egyik képet. Pont azt, amin kacsaszája van. Pont azt  a képet, amit én annyira imádtam. Megmutattam Demi-nek.
- Nagyon szép. Hol van most? - kérdezte.
- Londonban. Nem tudott velünk jönni. Még ott van neki a 12. - hajtottam el a fejem.
- Sajnálom. De nagyon szerencsés lány, hogy ilyen pasit talált, aki ennyire szereti.  - fogta meg a vállam bíztatóan. Felnéztem rá, és muszáj volt nekem is mosolyognom.
- Megyünk táncolni? - álltam fel.
- Rendben. - és visszamentünk a táncparkettre.

***

Nem tudom, hogyan, de reggel már az ágyamban ébredtem. A tegnap este katasztrófa volt. DJ. Malik előtört, és hatalmas bulit csapott a klubban. Természetesen senkinek nem volt ellenére, hogy az egyik One Direction tag zenéljen.
Demi, Justin és Selena tényleg nagy rajongóink, mivel, mikor Zayn mixelte a Stole my heart-ot, végig énekelték a szövegét. Ami három ilyen remek énekestől nem semmi. Ez nagy elismerés nekünk. Felültem az ágyban. Még magamhoz sem tértem rendesen, de azt már felfogtam, hogy a telefonomra van most szükségem. A tegnapi gatyám a széken lógott. Érte nyúltam, és kivetem a zsebéből a mobilom. Ahogy benyomtam a gombot, már meg is jelent egy értesítő Twitter-ről. Feloldottam a zárat, és megnéztem. Demi megjelölt valamiben. Megnyitottam. Hoppá. Kiderült, hogy feltett három képet, amin ketten vagyunk. Persze van a többiekkel is kép. Például van Leah-val is, de a fiúk közül én vagyok az egyetlen, akivel van Demi-nek kettes képe. Amúgy egész jó képek lettek. Komolyak, de mégis viccesek. Elhülyültünk picit.
  
Reggel háromnegyed 9 volt. Gyors felszámolás... ez azt jelentette, hogy otthon mindjárt délután 2. Felhívtam Destiny-t.
- Szia Szerelem. - szóltam bele.
- Szia. - mondta.
- Milyen otthon? Mit csináltál ma? - kérdeztem.
- Unalmas nagyon ez a hely. Ma is lesz egy órám Pierre-l. És nektek milyen volt a koncert?
- Remek volt. Itt nagyon sokan szeretnek minket.
- És utána milyen volt a buli? - kérdezte immár közömbös hangsúllyal. Furcsálltam, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.
- Az is jó volt. Zayn átváltozott DJ Malik-ká. - nevettem. Ő is elnevette magát, majd ismét közömbös lett.
- És kikkel voltatok?
- Justin Bieber, Selena Gomez, Demi Lovato. Képzeld mind a hárman nagy rajongóink.
- Ez remek. És Demi Lovato nagyon szép. - ez a hangsúly. Kiakaszt.
- Mi baj Des? Olyan fura vagy. - jegyeztem meg.
- Láttam azokat a képeket Twitteren. - felelte.
- Ja. Az nem nagy ügy. Mindenkivel vannak Demi-nek képei. - rántottam meg a vállam.
- Igen, de a srácok közül csak veled van kettes. Nem véletlen. Szeretlek Niall, de egy óceán választ el minket.
- Ezzel mit akarsz mondani? - zavarodtam össze.
- Csak arra kérlek, hogy jussak néha eszedbe. - mondta ezúttal szomorú hangsúllyal.
- Des. Mindennél jobban szeretlek. Mindig eszembe jutsz. Ha tudnád naponta hányszor veszem elő a képeket.
- Elhiszem Niall. Én is szeretlek. Várjunk csak. Azok a képek, amikre gondolok?
- Igen. A kacsaszáj, és a partos.
- Niall. Azok olyan gáz képek rólam. - nevette el magát.
- Szerintem azok a legcukibb képek rólad. Mind olyan te vagy. - mosolyodtam el.
- Jah. - mondta cinikusan.

Elmeséltem a tegnap estét, és ő is az otthoni történéseket. Sokat beszéltünk. Mesélt Pierre-ről, Lizzy-ről, Angela-ról, és még sok mindenről. Mindent megbeszéltünk, majd elköszöntünk, és letettük. Én lementem a többiekhez.

Destiny szemszögéből:

Cool. Megint egy óra Pierrel. Ráadásul Niall is felmérgelt. Vagyis nem Niall, hanem Demi Lovato. Niall győzköd engem minden féléről, de közben kitudja mi van ott. Bevallom féltékeny vagyok, és nagyon hiányzik Niall. Az a rohadt iskola. Miért nem lehetek én egy évvel idősebb?! Érettségi. Csúcs. Kivezettem Tücsköt és Piszkos Jack-et a karámhoz. Ma Pierre Apa lován fog gyakorolni. Muszáj mindig más lóval edzenünk, mivel az Olimpián is idegen lovat fog kapni. Piszkos Jack nagyon szilaj ló, de ha Pierre elnyeri a tetszését, nem lesz gond.
Meg akartam kötni a szárat, de leejtettem. Ez az én szerencsém. Most pláne nincs jó kedvem.
- Szia Destiny. - köszönt valaki a hátam mögött azzal a megszokott francia akcentussal.
- Szia Pierre. Kezdhetjük? - fordultam meg, és egy 100 wattos mosollyal találtam szembe magam.
 - Persze. - fogta meg Piszkos Jack szárát, és már indult is el a pálya fele.
Felült a lóra.  Kézbe vettem a stoppert. Lelovagolta azt a szokásos egy kört, majd megindult. Én is elindítottam az órát. Végigment a pályán. Egy akadályt se vert le, és bőven időben volt. Megállt előttem.
- Milyen volt? - szállt le a lóról.
- Remek. Jó időt lovagoltál.
Felé mutattam az órát, de elejtettem. Ahogy utána kaptam levertem egy nyerget a korlátról. A nyereg, az óra, és én egyszerre huppantunk le a földre.
- A francba. - csaptam a földre mérgembe, majd megdörzsöltem az arcom. Egyszer csak két kezet éreztem a csuklómon. A gazdájuk irányába néztem, és Pierre guggolt előtte. Aggódva vizslatott.
- Destiny. Minden rendben? - megráztam e fejem, és lehajtottam. - Tudtam. Mi baj? Mi történt? - kérdezte akcentussal.
- Niall. Kint van Amerikába, és még jó sokáig nem jön vissza. Ráadásul Demi Lovato képeket tesz fel róla. Megőrjít. - bukott ki belőlem minden. Pont Pierre-nek.
- Niall, ő a barátod, igaz? - bólintottam. - Ne idegeskedj. Egy ilyen szép lányt csak nem csal meg. Ha viszont igen, gondolj arra, hogy százszor jobbat érdemelsz nála. - simított meg a karom bíztatón.
- Köszönöm, de én annyira szeretem. - hajtottam le a fejem ismét. - De minek mondom ezt?! Folytassuk az edzést. - álltam fel, és túrtam a hajamba.
- Destiny. Semmi baj. Mondd el nyugodtam. Nekem bármikor. - közeledett felém, és megölelt.
- Miért mondod ezt nekem? Hiszen az edződ vagyok, és ráadásul nem is ismersz régóta. - néztem fel rá.
- Mert nem szeretem nézni, mikor ilyen szép és aranyos lányokat padlóra küld egy pasi. - mosolyodott el.
- Köszönöm. - mosolyodtam el én is. - Folytassuk! Jól vagyok.
Bólintott, és már pattant is fel a lóra.

Ez rendes volt Pierre-től. Nagyon rendes. Nem gondoltam volna, hogy valójában ilyen. Ezt eddig soha nem láttam meg benne. Most egy kicsit jobban érzem magam. Már Niall miatt sem aggódok. Elmondta a telefonban, hogy mindennél jobban szeret. Bízok benne. 

4 megjegyzés:

  1. Jó lett, nagyon jó! :) Nem gondoltam volna Pierre-ről! :) Nem Demire gondoltam, de így visszagondolva logikus lett volna xD Várom a következőt! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még tudok meglepetést okozni: D örülök, hogy tetszik. : )

      Törlés
  2. jó lett^^ végre van sok Niall :DD

    VálaszTörlés