2012. szeptember 8., szombat

II. 16. ~Crockett Club.*



- Nyugalom gyerekek. Minden rendben lesz. Már ezerszer csináltátok ezt. - nevettem a színfalak mögött. 8 óra lesz 5 perc múlva. Ez azt jelentette, hogy 5 perc van a koncert kezdetéig. Szétvetette őket az ideg. Rajtam kívül mindenki fellép. A lányok táncolnak, a fiúk természetesen énekelnek. Szép lenne fordítva. Barátnőimen egy nagyon csinos ruha volt. Egyszerű, de csinos.
Rajtam egy kis egybe ruha volt. Harry kedvéért vettem fel. Szerintem el is értem vele a kívánt hatást. Harry ugyanis előszeretettel pásztázott végig újra és újra.
 Elkezdődött...megszólalt a zene, és mindenki felment a színpadra. Csak én ácsorogtam egyedül odalent.

***

A srácok végigbulizták az egészet, és az adrenalinjuk az egekben szárnyalt mikor lejöttek. De a lányoknak is. Elnevetgéltünk hátul, míg mindenki megnyugodott, de egyszer a következőt hallottuk.
- Ott vannak. Gyere Édesem. - egészen közelről jött, a hátam mögül. Megfordultam, és mindenki arra kapta a fejét.
Nem más közeledett vészesen, mint Justin Bieber és Selena Gomez.
Selena egy rövid, rózsaszín ruhát viselt, míg Justin hozta a szokásos stílusát. Teljesen elképedt mindenki. Ők ketten egy One Direction koncerten?!
- Wow. - mondta halkan Niall mögöttem.
Már kiismertem a srácokat, és tudtam, hogy nagyon szeretik Justin Bieber számait, és tisztelik az énekest. Selena is tehetséges, és nagyon csinos, bár ez a ruha nem volt előnyös a lábának. De ő is biztos hasonló okokból vett fel ilyen ruhát, mint én. El akarta kápráztatni a szerelmét.
- Sziasztok. Király volt a koncert. - mondta Justin mikor odaértek.
- Igen. WOW...Végigbuliztuk. Remek hangulatot csináltatok. Imádom a zenéteket. - pattogott izgatottan Selena.
Mindenki kikerekedett szemekkel bámult rájuk. Ők...rajongók?!
- Hűh. - mondta egyszer Zayn elképedve.
- Justin Bieber és Selena Gomez! Itt! Wow. - tért magához Niall,  és elkezdett pattogni.
Elkezdtünk nevetni.
- Ti...rajongók vagytok? - kérdezte zavartan Zayn.
- Igen. Ahogy elnézem ti is. - nevetett Justin.
- Mi hatalmas fanok vagyunk, de hogy ti is szeretitek a mi zenénket....álmomban sem gondoltam volna... - ámult el Liam.
- Pedig igaz. ÉS lányok az a tánc...- dicsért mindenkit Selena.
Készítettünk fotókat, amik egyből mentek Twitterre is.
  
- És, hogy tetszik Miami? - kérdezte a lány.
- Imádjuk, bár sokat még nem láttunk belőle. - felelte Rebecca.
- Hogyhogy? - ámult el a tini lányok bálványa.
- Sok a rajongó, és nem mehetünk sehova. - felelte Harry.
- Tegnap is rohantunk este. Pedig csak bulizni akartunk. - húzta el a száját Louis.
- Láttam a képeket Twitteren...- jegyezte meg az énekesnő.
- Ha bulizni akartok, tudok ajánlani egy helyet. Minden híresség oda jár. Gyertek el, miután végeztetek. Mi is oda megyünk mindjárt Selena-val. - húzta magához a lányt.
- Oké. Hol van? - kérdezte Niall.
Megbeszéltük a dolgokat, majd elköszöntünk, de tudtuk, ma még találkozunk. Hihetetlen, hogy két ekkora világsztár oda van a One Direction-ért. Bár a srácok is világsztárok, de... nem is tudom. Ez olyan furcsa nekem.

Hazamentünk, és mindenki átöltözött engem kivéve. Én maradtam úgy, ahogy voltam.

Niall szemszögéből:

Isteneeeeem! Justin Bieber és Selena Gomez nagy rajongónk. Mióta meghallottam az első számaikat, azóta imádom őket. És végre találkozhattam velük. El se hiszem. És ráadásul mehetünk bulizni, hála Justin-nak. Összekaptuk magunk, és már indultunk is a megbeszélt helyre. Egy csodaszép, kivilágított épület elé érkeztünk. Fölül a Crockett Club felirat díszelgett. Elől hemzsegtek a fotósok, és a szebbnél szebb autók. Kiszálltunk, majd besétáltunk a vörös szőnyegen. Rengeteg vaku villant minden fele, de nem zavart. Végre mehetek bulizni, hála a példaképemnek. Minden ember lekapott minket. A kocsitól a bejáratig tartó út egy örökkévalóságnak tűnt. Végre valahára az ajtónál álltunk.
- Nevük? - kérdezte a biztonsági őr, de nem nézett fel ránk.
- One Direction. - felelte Harry.
Az őr egyből felnézett ránk. Végig mért minket, majd az a nagy ember elmosolyodott.
 - Erre tessék. - fellelte, és kinyitotta az ajtót nekünk.
- Ez könnyen ment. - jegyezte meg Will.
Bent csodás látvány tárult elénk. Hatalmas táncparkettre érkeztünk. Hátul voltak az ülőhelyek, a bár, és még egy galéria is volt.
 Már rengetegen táncoltak. Szétnéztünk, hogy merre is kéne tovább menni.
- Hey srácok. - hallottuk jobbról. Arról ugyanis Justin közeledett felénk.
- Hali. - köszöntünk.
- Gyertek. - intett a fiú, hogy kövessük.
Utána mentünk. Felvezetett minket egy lépcsőn a galériába. Fönt volt a DJ pult, és csak egy asztal, de sok ülőhely. Ott ült Selena, és még páran.
Mondanom sem kell, Zayn köszönés után egyből a DJ fele vette az irányt. Will is ment.
- DJ Malik. - nézett utána Lou nevetve.

Elbuliztunk, és táncoltunk sokat fent és lent is. Leültünk a többiekhez pihenni egy kicsit. Mindenki ott volt, mikor egy lány jött föl a lépcsőn. Felénk vette az irányt. Ekkor láttam meg, milyen gyönyörű volt. Odajött hozzánk.
- Sziasztok. Bocsi, hogy csak most jöttem. 

4 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam ezt a részt! Ez is jó lett csak picit rövid :/ De nrm baj:) Várom a következőt! Remélem az lesz az a lány akire gondolok :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jóra gondolsz. Örülök, hogy tetszik. : )

      Törlés
  2. én is gondolok valakire.remélem ő lesz.:) nagyon várom a következőt:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Selena miatt nem olyan nehéz kitalálni, de azért remélem tudok még meglepetést okozni: )

      Törlés