2013. február 3., vasárnap

Ötödik díj.*


AZ ÖTÖDIIIIK DÍÍÍJ ! ! !  Istenem. Nagyon köszönöm. El sem hiszem, hogy már az ötödiknél tartok. Ez mind nektek köszönhetem. Sehol nem lennék, ha nem olvasnátok, kis olvasóim. És a 80.000-t is átléptük. Szóval nagyon szépen köszönöm nektek. Remélem soha nem fogok csalódást okozni. :)


Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 embernek!

A 11 dolog magamról:
1. A One Direction mellett Ed Sheeran a másik kedvenc előadóm.
2. Most tanultam meg gitározni a Whistle-t, és...
3. ...rájöttem, hogy tök könnyű.
4. Éppen egyedül vagyok itthon, és...
5. ...azon rágódom, vajon ki bömbölteti a motorját a ház előtt.
6. De nem merek kinézni, hátha inkább nem akarom látni. xd
7. Írtam egy 1-es fizika dolgozatot. Lehet gratulálni. :D
8. Ez volt életem első 1-ese, ami tényleg be is került a naplóba.
9. Itt horkol mellettem a kutyám. xd
10. A Music Channel a kedvenc zenecsatornám.
11. Szégyellem, hogy ilyen idiótaságokat írtam magamról, de semmi jobb nem jutott az eszembe. xd

A 11 válaszaim:
1.Kedvenc szín?
Kék.
2.Kedvenc étel?
Gyros.
3.Kedvenc üdítőital?
Cherry Coke
4.Van -e háziállatod , és ha igen mi/mennyi/hogy hívják?
Van három kutyám: Archibald, Figaro és Trefi. Van egy papagájom: Jerry. És van három halam, de nincs nevük. xd
5.Mire vagy nagyon büszke, azok közül amit elértél?
Talán arra, hogy ez a blog ennyire népszerű lett, és ennyien szeretik.
6.Van -e testvéred?Ha igen hány/lány vagy fiú/hány évesek/hogy hívják őket?
Van egy bátyjám, de csak féltestvérem. 21 és Roland a neve.
7.Kedvenc város?
London. <3
8.Voltál -e már külföldön?Ha igen , hol?
Igen: Anglia, Németország, Belgium, Görögország meg a környező országok.
9.Sportolsz-e valamit?
Per pillanat csak tollasozom. Tudom, nem nagy dolog. :D
10.Mi az a dolog amit feltétlenül el akarsz érni az életbe?
Kint akarok élni Angliában, és nyitni szeretnék egy ajándékboltot. /innen jött Leah munkája/
11.Mitől félsz?
A pókoktól és a bogaraktól. Meg talán, hogy elvesztek minden fontosat az életemben idő előtt.

Kérdéseim:
1. Kedvenc film?
2. Kedvenc mese?
3. Kedvenc étel?
4. Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, min?
5. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
6. Kedvenc édesség?
7. Csoki vagy alma?
8. Van olyan személy az életedbe, akiért bármit megtennél?
9. Voltál már szerelmes?
10. Van legjobb barátnőd, akinek tényleg mindent elmondasz?
11. Mit szeretné elérni az életben?

Akiknek küldöm/sajnos nem lesz 11/

4 megjegyzés:

  1. Hello!Le tudnál írni mindent részletesen erről a dijról?
    Pl:Hagyan nyerhetsz?
    Ki teszi fel a 11 kédrést?
    Kiknek küldheted el?(pl. akiknek van facebook-juk/twitter-jük/google fiókuk.)

    Nagyon sokat segítene.Előre is köszi.
    UÍ:Ne csak ezeket írd le léci hanem mindent amit tudnom kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát úgy van, hogy általában komiban kapsz egy linket, hogy itt vár egy kis meglepetés. ha rámész, meglátod, hogy ott van egy díj, és neked tovább lett küldve. mint, ahogy én is megjelöltem három embert, engem is úgy jelöltek meg. aztán az ott lévő dolgokat kimásolom. a 11 dolog magamról egyértelmű. a kérdéseket az teszi fel, akitől kaptad, mint ahogy én i írtam a 3. pontban. a többi feladat szerintem már érthető. bocsi, hogy ilyen későn válaszoltam :)

      Törlés
  2. Gratula a díjhoz!<3 Remélem, ide kell írni a válaszokat..xd
    1. Kedvenc film?: Az éhezők viadala *.* <3 (Titanic <3)
    2. Kedvenc mese? Pán Péééter!:DD
    3. Kedvenc étel?: (minden, amit meg lehet enni xdd) Kínai, gyors kaják, csemege kukorica
    4. Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, min? Neeem:(( De nagyon szeretnék megtanulni zongorázni és gitározni...:$$
    5. Sportolsz valamit? Ha igen, mit? Atletizálok (nehézatléta vagyok, tehát: súly lökés, diszkosz vetés, gerely hajítás stb.), lovagolok, úszok(úsztamtam)...:) Imááádok sportolni!:D
    6. Kedvenc édesség? úúú... passz imádom az édességet.. talán csoki, de nem tudok választani...:)
    7. Csoki vagy alma? Mikor melyikhez van kedvem, de döntő többségben csoki!=)
    8. Van olyan személy az életedbe, akiért bármit megtennél? Van...:$$
    9. Voltál már szerelmes? Igen, egyszer, de azt nem felejtem el..:$ :(<3
    10. Van legjobb barátnőd, akinek tényleg mindent elmondasz? Igen, az egyik te vagy, a másik az egyik évfolyamtársam..:)
    11. Mit szeretné elérni az életben? Világhírű sportoló akarok lenni, és komoly(abb) eredményeket elérni.

    VálaszTörlés