2013. február 13., szerda

4. évad.



Nos...elérkeztünk ide is.Még csak bő 8 hónapja csinálom a blogot, de mégis meddig jutottunk. Elérkeztünk a 80.000 oldalmegtekintőhöz. A kommentek a Bloggerbe 17 oldalt jeleznek. Az oldalt megnézték: Szlovákiából 1462-en, Romániából 688-an, Oroszországból 545-en, USA-ból 341-en, Németországból 361-en, Szerbiából 190-en, Svájcból 136-an, Ukrajnából 51-en és az Egyesült Királyságból 48-an. Magyarországot nem is írom le, hisz egyértelmű, hogy az a legtöbb. És ezeket csak nektek köszönhetem. Királyak vagytok. Mikor elkezdtem az oldalt, nem is gondoltam volna, hogy egyszer idáig jutok. Ez...hihetetlen. Ki sem tudom fejezni mennyire hálás vagyok.
Szóval az új évad kicsit más lesz. És szerintem ez lesz az utolsó. Sajnálom. De még csak szerintem.Tudjátok az a gond, hogy annyi rész van fent, hogy az új, leendő olvasók megrémülnek, és nem olvassák végig. Túl hosszúnak tartják a történtet. Sajnos így nem tudok szerezni új olvasókat, de arra kényesen ügyelek, hogy a régieket megtartsam. Hol is lennék nélkületek?! Szóval egy kis ugrás történik a történetbéli időben. Na, nem nagy, csak pár hónap. Egészen konkrétan kettő.Remélem tetszik majd az új évad. Érdekes fordulatokat terveztem bele. A jelölés a szokásos marad (IV.). Remélem velem maradtok még sokáig és figyelitek a blogtörténéseit. 

12 megjegyzés:

  1. Már nagyon várom a kövi évadot. :)
    Sajnálom, hogy azt tervezed, hogy ez lesz az utolsó, de megértem. :/

    VálaszTörlés
  2. Én nemkemmez a kedvenc Blogom kérlek ne hagyd abba imádom!!!!Ez a leg hosszab amit valaha olvastam!!!És én is később kapcsolodtam be de valahogy mégis tudom ki ki és hogy nagyából mi történt eddig<333 Szerintem nagyon kár lenne abba hagyni :/ :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy, hogy ennyire szereted. még én sem tudom, hogyan lesz, de ennek az évadnak a végére terveztem az eddigi legnagyobb csattanót. nehéz lenne felülmúlni egy 5. évadban :s

      Törlés
  3. Már a 4. évad. Pedig csak Január elején kezdtem el olvasni hisz énis későn kapcsolódtam be, de én pont annak örültem, hogy hosszú!!! Hamar kiolvastam és minden nap várom az új részt! Szerintem is kár lenne abbahagyni!! Nagyon szeretem ezt a blogot és ez a blog ihletet meg, hogy én is csináljak egyet amit 1 héttel ezelőtt kezdtem el!! Imádom a történetet és az egészet! Igaz egyszer mindennek vége lesz, de remélem nem a 4. évadnál! És Gratulálok az eddig elértekért! :)) <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy ennyire nagy hatással volt rád. nekem ez nagy elismerés. még nem tudom, hogy lesz. minden esetre nehéz lesz felülmúlni a 4. évadot. elterveztem egy szép befejezést. majd meglátjuk mikor írom le, minek a végére. örülök, hogy inspirállak és tetszik amit csinálok. hálás vagyok érte. :)

      Törlés
  4. Még mindig te és a blogod a kedvencem! :) egyszerűen érted a dolgod tudod hogy mit kell csinálni tudod hogy kell az olvasóknak örömöt okozni jól le tudod írni hogy azonosuljunk a szereplőkkel! :)) én nagyon remélem hogy nem lesz vége a blogodnak a 4. évad után és nagyon szeretném ha folytatnád! puszi:Rebii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy. nagyon köszönöm, ezt a sok szép dolgot. nagyon jól esett. :') annyira édesek vagytok, én sem tudom, mi lesz még. :s

      Törlés
  5. Hát őszintén mondom/írom, hogy ez a kedvenc blogom! Ezt azt hiszem többször leírtam, de azóta több blogot kezdtem el olvasni, sőt többet hagytam abba, mivel időm alig van. De erre a blogra akár hulla fáradtan is feljövök és elolvasom a részt. :) Én nem mondom hogy ne hagyd abba, mivel TE érzed. :) Sok történetet írtam már, de nekem a maximum 2 évad volt. De bízom benne, ha ezt abba hagyod csinálsz egy másik blogot. :$

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szerintem nem kellene hogy itt abbahagyd! Én csak most kezdtem el olvasni a hét elején, de nem tudom abba hagyni! Szerintem ha folytatnád azzal is sok újat gyülythetnél be, mint pl: engem! De ha itt abba hagyod akkor hadd mondjam el: Nagyon jól írsz! Tetszik minden rész és mindig azon agyalok mi lehet a folytatás! Bár az én blogomat olvasnák ennyien! Kérlek ha meg lehet győzni akkor írj még folytatást, ha meg nem akkor nagyon sajnálom! Az utolsó részhez akartam írni ugyan de mikor megláttam, hogy az a legeslegutolsó lesz nem bírtam ki és ide kellett írnom. Szerettem volna megkérdezni tőled, hogy van-e másik blogod és ha van akkor annak a címát megtudod nekem adni mert tényleg nagyon jó írsz és szívesen olvasnám. A másik kérdésem meg arra vonatkozik, hogy én csak nem régen kezdtem el figyelni a blogokat és hallgatni a 1D-s számokat ezért nem tudom mennyi számuk van és mi a címük. Ha tudnál nekem segíteni azt nagyon megköszönném! Nagyon szeretem olvasni a történetet. Több blogot is olvasok egyszerre de eddig a tied az amelyiket nem hagytam abba olvasni. Köszi hogy megírtad! Puszi: Vanessa!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, de abba kellett hagynom. már kiéltem a lehetőségeit, de nagyon imádtam ezt a történetet írni. hisz ez volt az első, és mindig az első marad a legemlékezetesebb legyen szó bármiről. a másik blogom a Dark turns to light, amit megtalálhatsz az elköszönésben. linkeltem.
      a másik kérésedre pedig, itt van egy link, és itt megtalálod az összes számuk nevét, talán a One way or another nincs itt és Harry új szólója a Don't let me go :)
      http://wiki.answers.com/Q/What_are_the_names_of_all_one_direction_songs

      Törlés
    2. Köszönöm a segítséged, nagyon hálás vagyok érte!!!!

      Törlés