2013. március 19., kedd

Nyolcadik díj.*


Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Dodi*-nak. Ez a nyolcadik, és hihetetlenül hálás vagyok. Az utóbbi időben hihetetlenül gyorsan jönnek a díjak, de ezt nem panaszkodásból mondom. Egyáltalán nincs ellenem. Köszönöm szépen. :)


Szabályok:
Ha megkaptad, készíts róla egy bejegyzést!
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

Írj magadról 11 dolgot!
1. Elkezdtem olvasni a Dark magyar fordítását.
2. ↑kicsit nagyon perverz xd
3. Hétfőn építettem egy fejen álló hóembert. /felül van a nagy gömb, és cipő is volt a tetején/
4. ↑ ezért büszke vagyok magamra :D :$
5. Ezzel a történettel párhuzamosan elkezdtem írni a következő sztorim.
6. ↑ remélem, az is tetszeni fog nektek, és...
7. ↑ ...nem haragszotok meg, ha ezt a sztori ezzel az évaddal lezárom.
8. Nagyon édes csattanót terveztem a legutolsó fejezetbe lezárásnak. :P
9. Ma volt az első röpi edzésem. Imádooom
10. Múlt héten, a hosszú hétvégén síelni voltunk a családommal Szlovákiába.
11. Visszaszerettem a volt pasimba és úgy tűnik, ismét össze fogunk jönni. Jupíííííí :$

Válaszolj 11 kérdésre!
Mióta blogolsz?
Nem is tudom. Talán két éve. Ezelőtt még volt két másik, de azok nem ilyen jellegűek voltak.
Ha ennek a blogodnak vége, fogsz írni újat?
Természetesen. Remélem, annak is ekkora sikere lesz.
Kedvenc állatod?
Kutyaaa
Napkelte vagy napnyugta?
Mindkettő. Imádok fotózni és az egyik kedvenc "alanyom" a Nap.
Szereted a Csík zenekart? ( bocsi, népművészeti befolyásoltság )
Nem vagyok oda a magyar zenéért. Egy magyar számot szeretek, azt is egy haver írta Veszprémről.
Szüleiddel élsz?
Igen.
Kedvenc énekesed?
Legyen 5 mert az együtthangzás a legjobb, szóval: One Direction :D
Ki a példaképed?
Ed Sheeran. Imádom, hogy őszintén tudja dalba önteni az érzéseit, méghozzá jól. Ő az, aki tényleg önmagától lett híres. Ezért nagyon tisztelem.
Van háziállatod?
Van 3 kutyám és 3 halam.
Hol laksz?
Karcagon, Debrecentől 60 km-re.
Van olyan olvasód, akivel szívesen megismerkednél?
Van. Szinte mindenki. Szerintem, ha az olvasók megismernek, könnyebben megértik, mit miért úgy írok, és hogyan értem. Kár, hogy nem tudok mindenkivel találkozni és beszélni, de ez lehetetlen sajnos.

Írj 11 kérdést!

1. Miért éppen ezt a témát választottad ?
2. Ki a példaképed a környezetedből ?
3. Ki a példaképed a sztárvilágból ?
4. Szerelmes vagy ? Ha nem, voltál már igazán szerelmes ?
5. Szereted az Oreo-t ?
6. Milyen nyelvet tanulsz ?
7. Milyen nyelven szeretnél megtanulni perfectül ? Miért ?
8. Hova utaznál el legszívesebben ? Miért ?
9. Megváltoztatnál magadon valamit ?
10. Szerinted mit gondolnak rólad a környezetedben élő emberek ?
11. Hány éves vagy ?



Küldd el 11 embernek! (Sajnálom, de nem lesz annyi :/)

3 megjegyzés:

  1. karcagi vagy? jesszusom! én meg kenderesi :DDDDD áá. ez tök jó;)

    VálaszTörlés
  2. igen. lehet már találkoztunk, csak nem tudunk róla :DD

    VálaszTörlés
  3. Ohh nagyon köszönöm :))
    Akkor most csak válaszolok 11 kérdésre, vagy mi? A logikám elég szar... ://

    VálaszTörlés